Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Maastricht: inzetten op ruimtelijke kwaliteit. Een hartekreet.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Maastricht: inzetten op ruimtelijke kwaliteit. Een hartekreet.


    Binnenkort verschijnt een boek met bovenstaande titel: Maastricht: inzetten op ruimtelijke kwaliteit, een hartekreet. Ik krijg de kaft niet gekopieerd uit mijn e-mail, dus wie geïnteresseerd is moet even de website openen.
    Gegevens:

    De mogelijkheid bestaat om vooraf op dit rijk geïllustreerde en actuele boek (252 pagina’s) in te tekenen tegen een sterk gereduceerde prijs. Het boek gaat Euro 30,= kosten, maar bij voorintekening kunt u het boek tegen de vriendenprijs van Euro 15,= ontvangen (exclusief verzendkosten). Het boek zal over enkele weken verschijnen en zal op een speciale bijeenkomst worden gepresenteerd. Voor deze bijeenkomst krijgt u op korte termijn een uitnodiging.

    In verband met het vaststellen van de oplage zouden wij graag van u willen weten of u van dit aanbod gebruik wilt maken. Het boek is een uitstekend gelegenheidsgeschenk voor uw vrienden en relaties (Kerstmis komt er binnenkort al weer aan!).

    Indien u 10 of meer exemplaren bestelt, dan wordt uw naam opgenomen op de lijst van personen en instanties die de uitgave van het boek mogelijk hebben gemaakt. Graag in uw antwoord aangeven hoe u vermeld wilt worden en naar welk adres de boeken gestuurd moeten worden.

    De opbrengst van het boek komt ten goede aan TOPOS, architectuurcentrum Maastricht.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om ons z.s.m. te berichten of u van dit aanbod gebruik wilt maken en hoeveel exemplaren van het boek ik voor u moet reserveren tegen de genoemde vriendenprijs.

    Met vriendelijke groet,

    Bestuur TOPOS

    Voorzitter
    Prof. dr. Nico J.M. Nelissen
    Plein 1992 62b
    6221 JP MAASTRICHT
    n.nelissen@xs4all.nl
    www.niconelissen.nl <http://www.niconelissen.nl>

Bezig...
X