Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Maastricht gefotografeerd, 1855-1910

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Maastricht gefotografeerd, 1855-1910


    Op 7 oktober wordt een nieuw fotoboek gepresenteerd met de titel 'Maastricht gefotografeerd, 1855-1910'. Het is samengesteld door ondergetekende en Wil Lem, bekend als auteur van een tiental eerder gepubliceerde fotoboeken over Maastricht. De fotografiegeschiedenis van Limburg begon in 1853 in Maastricht. Het nieuwe boek brengt als eerste circa 170 foto's uit de vroegste periode. Sommige zullen u bekend zijn, andere u misschien bekend voorkomen, en enkele u volkomen verrassen. De bijgaande flyer biedt de mogelijkheid het boek op voorhand met korting te bestellen.




    Click image for larger version  Name:	flyer (oktober).jpg Views:	0 Size:	224,7 KB ID:	105781



    ?


    Last edited by Ingrid M.H.Evers; 22 september 2022, 22:20.

  • #2
    Spannend, ga ik zeker bestellen beste Ingrid M.H.Evers .
    ik ben verguisd

    Opmerking


    • #3
      'Maastricht gefotografeerd, 1855-1910'

      De presentatie was afgelopen vrijdag in het HCL. Een heel geanimeerde bijeenkomst, waar - geweldig leuk - ook wat MO-ers bij aanwezig waren.
      Wie een exemplaar besteld had, heeft het inmiddels in de bus gekregen.
      Het boek is nu te koop bij Boekhandel De Tribune, Boekhandel Dominicanen en Primera (Brusselse Poort).

      Opmerking


      • #4
        Een heel geanimeerde bijeenkomst, waar - geweldig leuk - ook wat MO-ers bij aanwezig waren.
        Boeiend boek, Ingrid, geweldig gedaan! En een MO'er leren kennen: Ik ken er nu twee...

        Opmerking


        • #5
          Een mooie, leerzame presentatie in een prachtige ruimte van het HCL (crypte).
          Het is een mooi geschreven boek, met magnifieke foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
          Een heel geanimeerde bijeenkomst, waar - geweldig leuk - ook wat MO-ers bij aanwezig waren.
          Leuk om te zien dat onder de genodigden enkele MO'ers waren, ik heb zelfs 'oud' MO-lid 'Haas' gespot.
          Last edited by Sjefke; 14 oktober 2022, 09:40.
          Logic will get you from A to Z,
          Imagination will get you everywhere !

          Opmerking


          • #6
            Dank voor de complimenten, heren.

            Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke Bekijk bericht
            Leuk om te zien dat onder de genodigden enkele MO'ers waren, ik heb zelfs 'oud' MO-lid 'Haas' gespot.
            Over oud-MO-ers gesproken: ook Olijfje was er, maar moest snel weg. Jammer dat ik haar niet heb gezien. El Loco (hier overigens nog steeds af en toe actief, al zit hij meer op Wikipedia - was helemaal uit Amsterdam gekomen. Ik had het zo druk met signeren, dat ik ook hem maar heel kort heb kunnen spreken.
            Last edited by Ingrid M.H.Evers; 16 oktober 2022, 10:24. Reden: redactie

            Opmerking


            • #7
              Knap werk Ingrid!! Gefeliciteerd!!

              Opmerking


              • #8
                Het boek is ook te koop bij Bruna Brusselse Poort. Primera is afgevallen.

                Opmerking

                Bezig...
                X