Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ik ben feitelijk niet zo voor de poëzie, maar ik vind het wel mooi.
En weer moet ik constateren dat Duits wel een hele mooie taal is, maar velen zullen daar anders over denken (vrees ik)
Ik ben het gewend dat ik afwijzingen krijg als ik mijn teksten uit het boek bekend maak of als ik het boek onder de aandacht van het publiek wil brengen.
(...)
De inhoud zijn profetische teksten die vrijwel niemand begrijpt, omdat men schijnbaar niet op mijn niveau kan meedenken.
(...)
Je maakt het wel spannend Flup...
Zijn het losstaande gedichten, of moet het gezien worden als een doorlopen "verhaal"?
Ik zie helaas geen preview. Mogelijk dat die wel op FB staat, maar daar kijk ik nooit op.
Welkom op ons forum.
Het bestuur van de stichting MestreechOnline heeft, i.o.m. de moderatoren, afgesproken dat ze geen uitingen van reclame op het forum toelaten.
Nu is aandacht vragen voor een boek of (cultuur)voorstelling een grijs gebied, waar het bestuur/moderatoren in het verleden zéér ruimhartig mee omging.
Gaat "Engel uit de voorstad" specifiek over Maastricht?
Wellicht kunt u wat meer over uzelf en/of het boek kwijt op ons forum.
Helaas bieden de door u toegevoegde links naar facebook en bol.com niet veel extra informatie.
Leave a comment: