Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Rondom de Eindejaarsquiz 2015

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Toch meen ik mij een quote te herinneren van mevr. Evers waarin ze aangaf over een bepaald tracé te rijden en toen de tekening van "Che" (feitelijk Moammar Khadaffi) zag. Had ze tijdens dat ritje wat beter gekeken had ze mogelijk het huis ook gezien.....
    Ik had het te druk met passagier te zijn: reuze enge ervaring als je bij iemand in de wagen zit die in Maastricht bekend meent te zijn en geen woord wil horen over al dan niet tijdelijk veranderde verkeerssituaties.

    Is al bekend wanneer de beker wordt uitgereikt?

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
      (...)

      Is al bekend wanneer de beker wordt uitgereikt?
      Een goede vraag!
      We waren een beetje afhankelijk hoeveel deelnemers mee zouden doen aan de quiz.
      Nu dat bekend is, helaas iets tegenvallend, weten we welke (soort) locatie we kunnen gebruiken.

      Zojuist heb ik overleg gehad met onze voorzitter en hebben wij een datum min of meer bepaald, MAAR moet ik die datum ook nog bespreken met onze secretaris die nog van niets weet!
      Dus helaas is de datum nog niet definitief, maar eerst krijgen alle deelnemers sowieso een mail of zij die datum kunnen.

      Hopende jullie voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd,

      Pier

      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • Winnaar Eindejaarsquiz 2015 bekend!

        Gisteren, zondag 21 februari 2016, vond de prijsuitreiking plaats van de Eindejaarsquiz 2015.

        De winnaar van de Eindejaarsquiz 2015, met 61 van de in totaal 70 punten, is

        SJEFKE.

        Bij deze feliciteren wij Sjefke met zijn glansrijke overwinning.

        TOLLER werd knap 2de met 57 punten daarbij op de voet gevolgd door WIGO met 56 punten!

        De juiste antwoorden van de Eindejaarsquiz zullen z.s.m. op onze site verschijnen.
        Ik zal proberen het vandaag nog te realiseren, maar kan dat helaas niet beloven.
        Morgen is er weer een gemeenteraadsvergadering en zal ik proberen daarvan verslag te doen, als de wifi-verbinding in de raadszaal tenminste meewerkt.
        Hoe dan ook probeer ik uiterlijk woensdag alle antwoorden online te hebben.

        In de tussentijd is de Jos Boogen wisseltrofee voor één jaar in het bezit van SJEFKE die gisteren de wisseltrofee wellicht al een prominente plaats in zijn woonkamer heeft gegeven


        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • Sjefke vaan harte perfisia vaan oet ut regenachtige Holland...
          Kompleminte

          Toller

          Opmerking


          • Daanke Toller & Pier,

            Un bitteke un verlaat antwoord / bedenkske vaan miene kant... wienig tied aofgelope week.
            ps. heij sjeint noe heerlik ut zönneke
            Last edited by Sjefke; 27 februari 2016, 18:49.
            Logic will get you from A to Z,
            Imagination will get you everywhere !

            Opmerking


            • Heij ouch Jefke
              Kompleminte

              Toller

              Opmerking

              Bezig...
              X