Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Oeps, volgens de quizmaster mogen de antwoorden vandaag nog tot 24.00 u. ingeleverd worden.
Maar misschien heb ik ergens iets gemist: Is de uitslag nu al bekend ?
Neen, de uitslag is nog niet bekend!
Alle potentiële deelnemers hebben nu nog ruim 10 uur de tijd om de antwoorden in de te leveren.
Overigens blijven 2 vragen nog steeds onbeantwoord.
Tot nu toe heeft niemand de "bloemenmuur" en het "huis met de weelderige tuin" goed.
De laatste uren heeft niemand meer een antwoord ingezonden.
Dat maakt dat het aantal deelnemers is blijven steken op 7 (!!!)
Helaas.........
Alle antwoorden zullen tzt online worden gezet.
Twee vragen bleven voor alle deelnemers kennelijk een mysterie.
Dat betreft de "bloemenmuur" en het "huis met de weelderige tuin", respectievelijk vraag 2H en 11A.
Laat ik beginnen met een hint m.b.t. het "huis met de weelderige tuin".
Als het verkeer goed doorloopt rijden circa 500 (!!) auto's per uur vrijwel langs dit huis.
Statistisch gezien kan het daarom niet anders dan dat ieder (Maastrichts) MO-lid in 2015 minstens één keer langs dit huis is gereden, althans dat huis had kunnen zien liggen!!
Aha, dan heb ik het dus nooit gezien: ik mijd drukke tracés als de pest en áls ik er al op zit. houd ik mijn hoofd bij het verkeer. Dat zou je toch moeten waarderen, Pier. Krijg ik daar geen bonuspunt voor? ...
Ik, en met mij zeker de meeste weggebruikers, waarderen het ontzettend dat veel MO'ers heel goed op de weg letten!
Toch meen ik mij een quote te herinneren van mevr. Evers waarin ze aangaf aals passagier in een auto/bus over een bepaald tracé te rijden en toen de tekening van "Che" (feitelijk Moammar Khadaffi) zag.
Had ze tijdens dat ritje wat beter gekeken had ze mogelijk het huis ook gezien.....
Zover liggen ze niet uit de buurt van elkaar......
Opmerking