Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011

Sluiten
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • elvis
    replied
    Tssss, en ik heb er pas 11 en ben bang dat het daarbij blijft....

    Leave a comment:


  • Koelekopke
    replied
    Bravo ! Olijfje. Dat je op zo'n korte tijd al zoveel vragen hebt kunnen beantwoorden vind ik super.
    Ik ben al veel langer bezig dan jij en ik heb er ook pas 12. Ik blijf hangen op vraag 8, 12, 15 en 16. Ik weet helemaal niet of ik het haal voor het einde van de inzendtermijn.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Belangrijk mededeling voor iedereen !

    Wanneer jullie de oplossingen/antwoorden van de Eindejaarsquiz 2011 willen versturen, dan kan het zijn dat niet alles in één bericht verstuurd kan worden.
    Dit heeft te maken met het maximaal toegestane aantal te versturen karakters per bericht, t.w.: 5000

    Afhankelijk van de lengte van de gegeven oplossingen/antwoorden zijn daarom misschien twee of drie berichten noodzakelijk.
    Zet dan wel op ieder bericht duidelijk de gegevens, zoals bijv. Bericht nr. .. en jullie naam.

    Misschien is deze informatie 'oud nieuws' voor velen van jullie, maar zeker voor de nieuwe MO leden wel het weten waard.

    Veel succes allemaal en alvast bedankt voor jullie inzendingen

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Daanke Wigo, dus verder zoeken!
    Geen dank Elletje, graag gedaan en veel succes gewenst !

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Daanke Wigo, dus verder zoeken!

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Vraagje Wigo: het eerste gedeelte van de Ex Aequo-vraag, heeft dat met Maastricht te maken en/of zijn die woorden vertaald?
    Deze woorden zijn niet vertaald Elletje, ze zijn letterlijk overgenomen !

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Vraagje Wigo: het eerste gedeelte van de Ex Aequo-vraag, heeft dat met Maastricht te maken en/of zijn die woorden vertaald?

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Hieperdepieperdepiep

    De eerste inzending met oplossingen is binnen.

    Merci voor de deelname Steerke

    Ik hoop dat dit een stimulans is voor de anderen en dat er snel meerdere inzendingen volgen.
    Veel succes met jullie zoektochten, het invullen van de antwoorden en de inzendingen !

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, elvis en wigo, al zal ik dit jaar wel echt in de staart eindigen, vrees ik.
    Kom op Clio, gezien jouw bijdragen hier op MO weet je best veel.
    Dus nog even doorbijten en doorzoeken, want 'wie op welke plaats zal eindigen', is nog lang niet bekend !

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Helemaal mee eens, elvis en wigo, al zal ik dit jaar wel echt in de staart eindigen, vrees ik.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    Er zijn hier nu al twee vragen 'verklapt' dus Wigo hoeft echt niet meer hints te geven. Anders hebben we straks 25 winnaars en moeten we de beker in stukjes snijden. We hebben tot eind januari de tijd, dus probeer het allemaal even verder zelf!
    Merci Elvis, hier ben ik het helemaal mee eens en sluit ik mij dus bij aan.

    Wel hoop ik dat er minimaal 25 personen meedoen en de oplossingen ook op tijd inzenden.

    Verder veel succes allemaal !

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk bericht
    Na negen dagen zoeken geloof ik er niks van!
    Ik heb in het Engels. Frans, en Duits gezocht, ik stop even met verstoppertje spelen de kinderen hebben al mijn energie genomen

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Er zijn hier nu al twee vragen 'verklapt' dus Wigo hoeft echt niet meer hints te geven. Anders hebben we straks 25 winnaars en moeten we de beker in stukjes snijden. We hebben tot eind januari de tijd, dus probeer het allemaal even verder zelf!

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Annefine Bekijk bericht
    Bedoel je met het www het Internet of is het een afkorting van iets anders ?
    Met www bedoel ik inderdaad het Internet.

    Het wereldwijde web (www), ook wel in het Engels het World Wide Web genoemd, maar meestal kortweg het web, is:
    - een aantal technische afspraken voor het wereldwijd over het internet aanbieden en verbinden van allerhande documenten en computertoepassingen
    - de verzameling documenten en toepassingen die wereldwijd volgens dit systeem over het internet worden aangeboden.

    (bron: Wikipedia)

    Leave a comment:


  • Annefine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
    De kinderen hebben zich echt niet 'verstopt' of zo, maar worden nu wel een beetje ongeduldig.
    Ze willen gevonden worden en .... zijn echt te vinden op het www !
    Bedoel je met het www het Internet of is het een afkorting van iets anders ?

    Leave a comment:

Bezig...
X