Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Stuur gewoon in wat je weet. Durf ook een fout te maken. Elvis heeft de quiz goed samengesteld en het zou ook niets zijn als je in 5 minuutjes alles kunt beantwoorden. Zou er iemand zijn die alle antwoorden weet en dan als beloning de quiz 2011 dient te organiseren en daar geen zin in heeft, kan hij of zij op mijn hulp rekenen.
Ik heb er vannacht om 04.30 uur de laatste hand aan gelegd. Hij is klaar. Nog even netjes opschrijven en dan kan die naar Elvis.
WÃ Ã r wordt in 's hemelsnaam ergens om een ware reden gevraagd ? Zie ik iets over het hoofd ?
Bij het schrijven wist ik niet meer de precieze vraag. Dus ik permiteerde mij de literaire vrijheid om te spreken over "de ware reden".
Ik doelde daarmee op de vraag:
- Waarom ontsprongen de ’belangrijke mensen’ de dans?
Nogmaals, zoeken jullie in hemelsnaam niet overal een driedubbelzinnige reden achter.
Zou Loco op tijd terug zijn? Die is volgens mij de Twin Towers van sneeuw aan het herbouwen.....
Ben terug, inmiddels alweer een beetje bijgeslapen. Van de sneeuw geen centje pijn gehad, was alleen maar mooi. Ik had de quiz al voor m'n vertrek even bekeken en ik kan jullie vertellen dat je van mij geen concurrentie hebt te vrezen. Ik kom voorlopig op 2 1/2 vraag, als ik alle fragmentjes bij mekaar optel... Maar ik ga nog erg m'n best doen de komende dagen.
Ik was lang onzichtbaar, maar ik speur weldegelijk mee. Ik denk helaas niet voor de hoofdprijs te kunnen gaan.
Die vraag over die dienstrgegeling zou ik wel kunnen beantwoorden, alleen twijfel ik over het b-gedeelte van die vraag.
Al met al kom ik zonder al te veel te hoeven speuren aan 4 vragen die me zeker punten zullen opleveren, en met enig speurwerk zou ik aan 7 kunnen komen.
Opmerking