Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mestreech Online

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Mestreech Online

    Hoera, we hebben vandaag een nieuw 'logo' gekregen. Dat maakt het allemaal een stuk gezelliger. Als ik nu nog wist waarom de rubriek Kletsers niets meer toont, c.q. geen mogelijkheid tot posten meer heeft, dan was ik weer een stuk wijzer.

  • #2
    Over ons "beeldlogo" zijn wij lang aan het peinzen geweest. Discussies over logo's kun je lang voeren. Bij deze dank aan onze MO-er Mestreechtersteerke Goofjohn voor het aanleveren van de bronfoto!

    Opmerking


    • #3
      Sjoene foto, maar wat was er mis met het oude beeldlogo?
      Af en toe krijg ik wel eens de kriebels van al dat nieuw, nieuw, NIEUW.
      Kiek ins nao bove !
      http://www.maastrichtsegevelstenen.nl

      Opmerking


      • #4
        Niets dan lof voor de foto's van Goof John, maar deze foto doet toch 'n beetje pijn aan het eerste beeldbepalende zicht op Maastricht dat in mijn hart gegrift is.

        Opmerking


        • #5
          Inderdaad @Annefine chapeau voor de foto's van Goof John, maar deze spreekt ook mij niet aan, het is " nieuw Maastricht" in mijn ogen.
          Misschien is mijn uitdrukking wat onduidelijk, maar het spreekt mij totaal niet aan als ons MO logo, sorry.
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #6
            Beste MO-gebruikers,

            Het bestuur van de Stichting MO is verantwoordelijk voor het forum en de uitstraling daarvan. Zonder ons te willen bemoeien met de positieve betrokkenheid van jullie met ons forum, is het juist niet de bedoeling om bestuursuitspraken in deze ter discussie te stellen. Het bestuur van de Stichting wil de discussie, die ook al speelde bij het oude logo niet opnieuw voeren dit ter voorkoming van onenigheid binnen het forum. Door de bereidheid van een betrokken MO-lid hebben wij zijn foto met toestemming ontvangen en geplaatst als beeldlogo. Het bestuur is niet voornemens om het beeldlogo vooralsnog te wijzigen. Denken jullie een beter ontwerp te hebben, stuur dit dan via de infomail naar ons. Denk hierbij wel aan het copyright, gebruik niet het intellectuele eigendom van anderen in je ontwerp.

            Met vriendelijke groet,
            voorzitter
            Kompleminte

            Toller

            Opmerking

            Bezig...
            X