Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Opnames reclame-spot?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Opnames reclame-spot?

    Woensdag 15 oktober werd ik op weg naar huis na het bezorgen, tegengehouden door mensen van een beveiligingsbedrijf. Normaalgesproken zijn het handhavers, als het om Flikken-Maastricht gaat, maar daar was nu geen sprake van.

    Wel zag ik op enkele plekken grote ronde gekleurde ballonnen, en als clown verklede mensen rondlopen, en weven verderop een groep licht- en donker getinte mensen, gekleed in een soort zebrapak.

    Bij het winkelcentrum Belfort en bij de flat aan de Quirinaalhof stond een aantal paardentrailers van de stoeterij van IJsbrand Chardon.

    Opmerkelijke combinatie.


    Ik hoorde van iemand dat het om een reclamespot zou gaan, die binnenkort op tv zal worden uitgezonden. Iemand die met mij dit opmerkelijke tafereel heeft gezien?


    In elk geval: als jullie een dergelijke spot op tv zien, weet dan dat de opnames daarvoor afgelopen woensdag (15 oktober) zijn gemaakt, hier in de buurt, op Belfort.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

  • #2
    Was voor een commercial van de "worst van Stegemans"
    Kompleminte

    Toller

    Opmerking


    • #3
      Wat Flik je me nou?


      Die worst, is dat Alberto?
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

      Opmerking


      • #4
        Zit er paardenvlees in die worst?

        Opmerking


        • #5
          Ik heb de spot een paar keer voorbij zien komen. Inderdaad voor Stegemann.


          Is wel vreemd dat ze die maar een paar keer hebben uitgezonden. Of ik mis hem steeds.
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
            Ik heb de spot een paar keer voorbij zien komen. Inderdaad voor Stegemann.

            Is wel vreemd dat ze die maar een paar keer hebben uitgezonden. Of ik mis hem steeds.
            Die worst gaat tegenwoordig door vele handen en niemand wil zoiets blijkbaar tweede hands.

            Opmerking


            • #7
              Het zal me worst zijn.........



              Vaatdoekjes schijnen tegenwoordig nog veel besmettelijker te zijn, als je Kassa en Radar mag geloven.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking

              Bezig...
              X