Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Er moet mij iets van het hart.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Er moet mij iets van het hart.

    Bij deze wil ik een en ander aan de kaak stellen en dan zeker de manier waarop moderatoren mede forummers monddood maken.
    Zodra iemand iets post, wordt hier door de moderatoren naar gekeken, op zich een goede zaak, maar als een moderator iets niet past, krijgt men een waarschuwing of een ban, iets wat een van de forumleden nu voor de tweede keer is opgelegd, terwijl hij mijns inziens niets verkeerds gedaan of gepost heeft.
    Ik vind dan ook dat de bestuurders geen moderator moeten zijn, als ik iets negatiefs over de Maastrichtse politiek post, krijg ik al een waarschuwing, dit is mij in het verleden overkomen. Ik heb lak aan alles en iedereen die hier post, maar alles wat ik lees, van internet geplukt of niet, maar onderbouwd, vind ik de moeite van discussie waard, of ik dan refereer aan een eerdere post of in een oneliner antwoord, maakt in principe niet uit.
    Daar vallen de moderatoren wel over, dan is het dus nutteloos om een discussie te beginnen, want stel er is een stelling, onderbouwd gepost, en ik antwoord daarop "eens" dan ben ik volgens de moderatoren al in overtreding..
    Ik heb daarom voor mij zelf besloten hier voorlopig niets meer te posten, gewoon omdat de manier van werken van de diverse moderatoren gewoon niet meer kan, ik weet zeker dat er meer posters zijn die er zo over denken, maar zich niet durven te uiten, bang om geschorst, gebanned of uitgesloten te worden. Dus die mensen die er ook zo over denken, doe zoals ik en laat de moderatoren in hun vet gaar koken, maar ik heb er genoeg van.
    Kompleminte, Pieke

  • #2
    Beste Ton,

    Ik zou je zeer dringend verzoeken niet zo primair en niet onderbouwd te reageren. Veel andere MO-ers haken hierdoor af. Deze signalen bereiken ons. Ook het constant terugplaatsen van dingen die passé zijn stoort velen. Dat is al vaker aangegeven. Het aantal verwijderde berichten – de moderators kunnen deze lezen - duidt er op dat je vaak te snel bent en in oneliners dingen negatief benadert.
    Een eigen menig dáár is niets op tegen bij MO maar wel goed onderbouwd en niet enkel afgaand op wat media plaatsen. Braakemoticons in overdaad gebruikt, “vette zinsdelen” en kreten dragen niet bij aan oplossingen c.q. een goede discussie. Bovendien laten de huisregels dit niet toe.
    Ondanks onze goede wil om je postings en je correspondentie te corrigeren, lukt het je toch steeds weer om ons tegen je in het harnas te jagen. Wij verzoeken je dringend om vanaf nu tot 1 december 2015 geen postings meer te plaatsen. Indien je hier lak aan zou hebben en op enige wijze dit schrijven op MO ter discussie stelt, dan volgt er een onmiddellijke en definitieve ban.


    Moderator
    Kompleminte, Pieke

    Opmerking


    • #3
      Bericht moderatoren

      Beste Pieke Potloed,

      Ik weet niet of je onze reactie zult lezen naar aanleiding van je posting “er moet mij iets van het hart”. Bij de opstart van het forum MO is duidelijk gekozen voor een bepaalde structuur waarbinnen de discussies zich dienen te bewegen. Gekoppeld hieraan zijn gebruikersregels opgesteld en goedgekeurd door het bestuur waar degene die een posting plaatst zich aan dient te houden. Zie reglement moderatoren. Deze regels geven de gebruikers meer dan voldoende ruimte om hun mening en op- en aanmerkingen te ventileren in een veilige omgeving. Ik ga niet in op de inhoud van de niet gecorrigeerde mail die je van Ton hebt ontvangen en geplaatst, dit is een zaak tussen de moderatoren en Ton. Overigens staan in jouw posting ook feitelijke onjuistheden.
      Als het jouw beleving is om alles op het forum te plaatsen hetgeen je goeddunkt, dan zoek je bewust de confrontatie op met de moderatoren. Je goed recht, maar de moderatoren handelen in het belang van MO en niemand is belangrijker dan MO. Wie zich hierin niet kan vinden, zoeke een ander platform.

      De moderatoren.

      Opmerking

      Bezig...
      X