Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
De strijd is nog niet gestreden, maar het congres- en beurzencentrum MECC in Maastricht heeft zich nu al kandidaat gesteld voor het Eurovisiesongfestival in 2015. Als Ilse en Waylon de finale zaterdag winnen, wil het MECC het evenement volgend jaar dolgraag organiseren.Lees hier verder
Beetje voorbarig maar niet geschoten is altijd mis, nietwaar?
Denk zelf dat een Ahoy of een Ziggo Dome, dan wel een Amsterdam Arena of Gelredome Arnhem meer kans maken en beter zijn ingericht voor dergelijke evenementen.
De kans dat "wij" zouden winnen was natuurlijk niet erg groot.
Persoonlijk had ik het The common Linnits wel gegund, maar een 2de plaats is helemaal niet slecht.
Overigens vond ik persoonlijk het liedje niet echt goed, maar dat terzijde.
Het MECC heeft echter gratis en voor niets reclame kunnen maken voor zichzelf, omdat ook ander grote media, dus niet allen MO , de kandidatuur van het MECC uitgebreid brachten.
Goed gezien Pier gratis reclame, in de landelijke dagbladen. Een verdomd goed P.R. man / vrouw heeft het MECC in dienst met goede commerciële inzichten.
Zonder het door Oostenrijk gemaakte statement, waren die punten wellicht naar anderen gegaan. Afgaand op het respectabele aantal keer "douze points" dat Nederland reeds ten deel viel, denk ik dat er niet al teveel meer bij zou kunnen.
Dus of Nederland zonder de "vrouw met de bratwurst" gewonnen zou hebben? Niet te zeggen.
Opmerking