Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Maastricht als Florida aan de Maas ? Do it for Maastricht !

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Maastricht als Florida aan de Maas ? Do it for Maastricht !

    De Limburger bespreekt vandaag het heikele thema van de recente overwinning van de senioren-partij bij de gemeenteraadsverkiezingen. Wat betekent dat voor de uitstraling van de stad en hoe wordt de verhouding in de toekomst tussen de Maastrichtse jeugd, studenten enerzijds en senioren anderzijds ? De visie is dat Maastricht een sterk merk blijft en dat de seniorenpartij zich zal hoeden voor een 'grijze' politiek in Maastricht.

    Hoe dan ook, o.a. studenten houden de stad levendig en de Maastrichtse stellen moeten 'aan de bak' om te zorgen voor de broodnodige verjonging van Mestreech. Misschien kan het stadsbestuur inspiratie halen uit het volgende promotie-filmpje ( een grote hit op you tube ) en de Maastrichtse koppeltjes een weekje op vakantie sturen : Do it for Maastricht

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=vrO3TfJc9Qw[/ame]
    Last edited by brour00; 29 maart 2014, 09:56.

  • #2
    Ik weet niet of het bewust voortplanten de stad helpt. Borden: verboden uw zaad op de rotsen te storten? Aangiftes tegen mensen dit dat doen? Ik zie meer kansen als jongeren actief politiek bedrijven. Samen maken wij een stad. Jong, oud, de middelbare leeftijd, wit, zwart of bruin of welke kleur dan ook. Ook de geloofsovertuiging of het niet hebben van een geloofsovertuiging maakt mij niets uit. Zolang mensen maar met elkaar communiceren.

    Opmerking

    Bezig...
    X