Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Inwoners Zuid-Limburg trappen in grap over hondenpoep

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Inwoners Zuid-Limburg trappen in grap over hondenpoep

    Bij een aantal gemeenten in Zuid-Limburg staat de telefoon roodgloeiend over hondenpoep. Aanleiding is een vroege 1 aprilgrap van een huis-aan-huisblad. In Heuvelland Aktueel en de Maaspost stond dat hondeneigenaren voor 1 april het DNA van hun hond moeten inleveren bij de gemeente om poepoverlast op straat tegen te gaan. Bij Maastricht kwamen daarna 125 telefoontjes binnen. 25 inwoners meldden zich aan de balie, sommigen met hond, drie daarvan hadden het zakje met hondenpoep al bij zich.Lees verder
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

  • #2
    En dan te bedenken dat die grap al bejaard is. Voor zover ik weet, heeft ie een jaar of tien geleden ook al heel wat goedgelovigen op de been gebracht. Toen stond ie ook in de Maaspost.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
      En dan te bedenken dat die grap al bejaard is. Voor zover ik weet, heeft ie een jaar of tien geleden ook al heel wat goedgelovigen op de been gebracht. Toen stond ie ook in de Maaspost.
      Ook met DNA onderzoek Haas?
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #4
        Inderdaad. Zelfs bijna dezelfde tekst. Voor zover ik me herinner, was ie destijds ook te zien op TV-Maastricht.
        Last edited by Haas; 27 maart 2014, 20:23.
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking

        Bezig...
        X