Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Maastricht heeft de beste grote markt van Nederland

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Maastricht heeft de beste grote markt van Nederland


    De vrijdagmarkt in Maastricht is uitgeroepen tot de ‘Beste markt van Nederland met meer dan 50 kramen’. ,,Met name de constatering dat de Maastrichtse markt een ideale ontmoetingsplek is in het historische centrum van de stad, heeft de jury ertoe aangezet voor Maastricht te kiezen in plaats van de dinsdagmarkt in Doetinchem en de vrijdagmarkt in Amstelveen”, zegt de Maastrichtse marktmeester Harry Dassen. Hij noemt de uitverkiezingen 'een opsteker voor alle ondernemers op de vrijdagmarkt'.

    Lees meer
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

  • #2
    Dat is wel een extra vermelding waard. Ik loop bijna dagelijks over de Albert Cuypmarkt maar daar heb je behalve een aantal goede kramen ook een hoop commerciële rotzooi tussen staan. En bovendien daar is je gulden a lang geen daalder meer waard. Hoewel een paar goede viskramen, koop ik mijn vis zelden op de markt maar juist in een zijstraatje ervan, waar de kwaliteit van de vis buitengewoon goed is. In die winkel mag ik graag komen en kopen.

    Opmerking


    • #3
      proficiat

      Inderdaad een opsteker voor de entrepreneurs en Maastricht.
      De entrepreneurs zijn overigens veelal geen Maastrichtenaren.
      En zo'n type als de Bananenboxer mist men toch met een beetje show en een beetje humor.
      En nog één en nog ń rotte gratis.


      maar altijd leuk die Markt kooplui
      Iets te oud voor re-educatie
      iets te jong voor afdanking
      m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

      Opmerking

      Bezig...
      X