Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stemmen gevraagd voor onderzoek naar psychose

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Stemmen gevraagd voor onderzoek naar psychose

    Beste stadgenoten,

    Psychiatrisch ziekenhuis Vijverdal - het ligt aan de rand van onze mooie stad, maar hoeveel weet de Mestreechteneer eigenlijk over psychische aandoeningen en de mensen die daardoor worden getroffen?

    Mag ik mij voorstellen:
    Ik ben Jenneke van Genechten en woon in Heer, om de hoek bij Vijverdal, en ben als een van veertig kandidaten uit meer dan 1200 Nederlandse inzenders gekozen als semifinalist van de wedstrijd 'Jouw Verhaal'.

    Ik vertegenwoordig daarmee als enige de regio Maastricht.

    Ik wil de publiciteit rond deze wedstrijd gebruiken om aandacht te vragen voor het werk van de plaatselijke Health Foundation Limburg, omdat ik onderzoek naar de oorzaken en daarmee hopelijk nieuwe behandelingen voor psychose en andere psychische aandoeningen enorm belangrijk vind. Ook waardeer ik de inspanningen van HFL om de vooroordelen rondom dergelijke aandoeningen te bestrijden.

    Door op mijn verhaal 'Bestemming onbekend' te stemmen, kunt u mij naar een finaleplaats helpen en steunt u deze inzet!

    Het enige wat u daarvoor hoeft te doen is het volgende:

    - surf naar de website www.jouwverhaal.nl
    - zoek 'Bestemming onbekend'
    - breng u stem uit via email (vul in dat geval naam, emailadres en (nieuw) paswoord in), en/of facebook en/of linkedin

    Via de volgende link komt u direct bij mijn verhaal uit:
    'Bestemming onbekend'

    Stemmen kan elke dag opnieuw
    Momenteel sta ik op de tweede plaats.
    Alleen wanneer ik over twee weken (op 22 februari 2014) nog steeds bij de eerste twee hoor, ga ik direct door naar de finale.

    Ik hoop dat u mij en de Health Foundation Limburg allen wilt steunen en u kunt op een zeer bijzondere vermelding rekenen indien de finale wordt behaald en, nog mooier, wordt gewonnen.

    Hopelijk wilt u het bericht ook verspreiden onder zoveel mogelijk vrienden en kennissen.

    Mijn dank is zeer groot.

    Met hoop en veel hartelijke groeten!

    Jenneke van Genechten



    p.s. een bericht aan de moderator(en) gericht: indien het niet is toegestaan om langs deze weg om steun te vragen toon ik daarvoor uiteraard begrip. U kunt in dat geval contact met mij opnemen en/of het bericht verwijderen.

  • #2
    Beste Jenneken, een goed initiatief! Onderzoek naar en behandeling van psychoses en andere psychische aandoeningen kan best nog wat steun verdienen!

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
      Beste Jenneken, een goed initiatief! Onderzoek naar en behandeling van psychoses en andere psychische aandoeningen kan best nog wat steun verdienen!
      Bedankt voor de reactie!
      Ik hoop inderdaad dat het op deze manier meer onder de aandacht komt.

      Gr! Jenneke

      Opmerking

      Bezig...
      X