Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kerstviering in grot De Schark

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Kerstviering in grot De Schark

    IK weet niet of het onder deze onderwerp-groep hoort, maar ik stel het hier toch.
    Is er iemand die weet of er jaarlijks een soort kerstmis in de grot van De Schark is? Dit zou dan zijn om de Amerikanen te herdenken die dit hier in december '44 deden en erna naar de Ardennen vertrokken voor het grote offensief. Ik weet dat er één in Valkenburg moet zijn, maar is dit ook in deze groet? Wanner en hoelaat dan? Ik vind nl zelf niks.
    Trust me, I know what I am doing

  • #2
    Afwijzing Kerstviering

    Chauf, zoek eens op Google met: 'Kerstmis de Schark Mergelweg'.

    Dit levert drie pagina's bij Google op, op pagina twee bovenaan staat:


    [PDF]
    Groeve de Schark - DR-Loket
    https://www.drloket.nl/txmpub/files/?p_file_id=2202551‎
    8 aug. 2012 - ingang in groeve de Schark gemaakt in het kader van de omvorming en ... en wordt jaarlijks een kerstmis op kerstavond gehouden ter herdenking van de ..... gang van de groeve is gelegen aan de Mergelweg, tegenover ...

    Download de PDF en lees op pagina 2 de afwijzing van de Kerstviering i.v.m. verstoring van overwinterende vleermuizen.

    Sorry, maar ik heb/weet momenteel geen eenvoudigere manier om aan de PDF te komen.
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

    Opmerking


    • #3
      Dank je Wigo voor je snelle reactie. Groeve (ipv grot) en Mergelweg, dat ik die niet als trefwoord had opgevoerd...
      In elk geval jammer dat het niet meer is.
      Trust me, I know what I am doing

      Opmerking


      • #4
        Even een vraagje betreffende de herdenking in hoeve de Schark. Weet iemand hoe laat morgen de herdenking in hoeve de Schark begint?

        Opmerking


        • #5
          Normaal is dat op uitnodiging. Dus een besloten bijeenkomst.

          Opmerking

          Bezig...
          X