Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

"Achter de voordeur" - Tanja Groen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • "Achter de voordeur" - Tanja Groen

    "Achter de voordeur" het NCRV-televisieprogramma van zaterdag 31 augustus 2013, Nederland 2, 19.35 uur
    staat o.a. in het teken van Corrie en Adrie Groen, de ouders van Tanja Groen die 20 jaar geleden in Maastricht verdween ...... Kijken ......!!

    Knipsels: Schagerweekblad 28-08-2013 en Noordhollands Dagblad - Schager Courant 29-08-2013

    André
    Bestanden bijvoegen
    Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen

  • #2
    Kan het mij nog als de dag van gisteren voor de geest halen wij zaten toen in Italië,............. en dan denk je ( naïef) kan dat in Maastricht gebeuren?.
    Zeer triest voor de ouders ze kunnen niets afsluiten, Tanja is nog altijd niet gevonden.
    Van harte hoop ik dat de dader aan de ouders laat weten waar Tanja haar lichaam ligt ( al is het anoniem).
    Goed dat er weer aandacht aan gegeven wordt
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #3
      Ben ik het niet mee eens, Parel, na zovele jaren, wordt enkel weer de emotie opgerakeld.
      De ouders hebben dit al een plek gegeven en nu gaan we een oude wond open trekken?

      Ik ben eigenlijk van mening het te laten rusten, maar goed, als men steeds terug blijft kijken dan krijgt het nooit een rust plek, wat het verdient.

      Laat het rusten.

      Opmerking


      • #4
        Markie, dacht jij nu werkelijk dat het NCRV-televisieprogramma wordt uitgezonden zonder de toestemming van de ouders.
        Corrie en Adrie Groen, de ouders van Tanja Groen geven zelf hun volledige medewerking, een plaatsje kan je geven als het als het lichaam gevonden is en tot nu toe is dit nog altijd mysterieus verdwenen

        In ieder geval heel knap van de ouders om voor de tv te vertellen hoe ieder apart met dit verdriet is omgegaan, lijkt mij bijna onmenselijk...........
        Last edited by parel; 29 augustus 2013, 17:04.
        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
          In ieder geval heel knap van de ouders om voor de tv te vertellen hoe ieder apart met dit verdriet is omgegaan, lijkt mij bijna onmenselijk...
          Nou ja, dat is precies het argument van Markie, pareltje. Maar je hebt ongetwijfeld gelijk: zonder de medewerking van de ouders zou dit programma er niet gekomen zijn (denk ik). Inderdaad: zonder lichaam geen afsluiting. Dit is een cold case en het lijkt onwaarschijnlijk dat na alle eerdere pogingen nog nieuw bewijsmateriaal wordt gevonden. Maar misschien dat deze uitzending toch ergens, bij iemand, een gevoelige snaar raakt en er een reactie op komt. Ik denk dat deze ouders daar alles voor over hebben.

          Opmerking


          • #6
            Twintig witte rozen voor Tanja

            Afgelopen zaterdag, 31 augustus 2013, is voor de 20ste keer de jaarlijkse herdenkingsdienst voor Tanja Groen gehouden in de Christoforuskerk te Schagen.

            Uitzending "Achter de voordeur ..." gemist ...?

            zie onderstaande link:

            http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1363335

            Het gedeelte over Tanja, Corrie en Arie Groen en hun buren begint bij minuut 15:20 en duurt tot het einde(= minuut 32:30).

            André
            Bestanden bijvoegen
            Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen

            Opmerking


            • #7
              argvb bedankt dat je het hebt geplaatst, helaas heb ik het niet kunnen zien en ik vraag mij af hoe de ouders ieder apart en toch samen dit hebben "verwerkt"!
              Al is verwerken niet het juiste woord, eerder overleven.
              Ga het straks bekijken
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                argvb bedankt dat je het hebt geplaatst, helaas heb ik het niet kunnen zien en ik vraag mij af hoe de ouders ieder apart en toch samen dit hebben "verwerkt"!
                Al is verwerken niet het juiste woord, eerder overleven.
                Ga het straks bekijken
                parel, ik heb het vanmorgen vroeg ook pas gezien.
                Ik dacht meteen, dit mag ik onze vrienden in Maastricht niet onthouden ...
                Hoe houden zij dit vol, al 20 jaar lang, dag in dag uit ... Inderdaad, dagelijks "overleven" ...
                Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen

                Opmerking

                Bezig...
                X