Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

sphinxpark parkeerplaats?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • sphinxpark parkeerplaats?

    Het Sphinxpark in Maastricht wordt mogelijk tijdelijk een parkeerterrein. Andere serieuze optie is dat eerder wordt gestart met de daar geplande woningbouw. Dat stelt wethouder Gerdo van Grootheest (Stadsontwikkeling). Hij verwacht er eind van het jaar meer duidelijkheid over.
    Het Sphinxpark stopt 1 oktober in zijn huidige vorm en wordt opgevolgd door het Frontenpark. „Dat deze invulling tijdelijk was, stond altijd al vast omdat we de plek nodig hebben voor andere functies”, zegt wethouder Gerdo van Grootheest (GroenLinks).

    (de limburger)

    commentaar: het park was de tussenoplossing niet alweer een parkeerplaats... tijd voor een discussie?

  • #2
    Vermoeden: Het Shinxterrein wordt de logische plek om je auto neer te zetten als je straks met de boemeltrein naar Hasselt gaat.

    Opmerking


    • #3
      Op de plaats van het park komen parkeerplaatsen voor Sappi. Dit i.v.m. de werkzaamheden aan de Noorderbrug. De parkeerplaatsen bij Sappi schijnen tijdelijk te vervallen.
      Kompleminte

      Toller

      Opmerking


      • #4
        Nee, de op en afritten worden onder handen genomen, dus daar staan die auto's dan in de weg
        Kompleminte

        Toller

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
          Nee, de op en afritten worden onder handen genomen, dus daar staan die auto's dan in de weg
          Wat weet jij toch veel, je lijkt wel een echt MO'er
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #6
            Waarom verleggen we de Maas niet gewoon? Veel problemen opgelost.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
              Wat weet jij toch veel, je lijkt wel een echt MO'er
              Netwerken op de juiste plaats
              Kompleminte

              Toller

              Opmerking

              Bezig...
              X