Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

maatschappelijke organisaties tegen snorfiets

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
    Iedereen heeft wel plausibele redenen om te willen of mogen snorren. En daarbij houdt Haas zich nog binnen de regels, dat is mooi. Maar heeft Haas ook wel eens aan een alternatief gedacht? Wat is er voor nodig om over te stappen op 'elektrisch'? Zoef.....
    heb ik aan gedacht. Maar dat kost me meer dan 100 euro per maand.


    Die wordt namelijk gezien als fiets, en dan krijg ik een fietsvergoeding.


    Bovendien, dan zou ik eerst een investering van 1200 euro moeten doen. Komt bij dat elektrische fietsen in de praktijk niet blijken te voldoen voor het werk dat ik doe: het starten en stoppen en ''bij trappen'' blijkt funest te zijn voor de levensduur van dit type vervoermiddel, in combinatie met het werk waar ik hem voor gebruik, dus.

    Vandaar dat ik kies voor een snor-brommer.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #17
      En nu graag verder op basis van exacte gegevens.

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Dikkiedik
        Dat mag, toch ben je het.
        Leg uit, vergeleken met andere vervuilers zoals industrie, landbouw etc. Percentages graag

        Opmerking


        • #19
          Dan wachten we gewoon op het antwoord van Staatssecretaris Wilma Mansveld. Je kunt wel van alles willen als belangenvereniging, maar het zal toch eerst geregeld moeten worden.

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
            Dan wachten we gewoon op het antwoord van Staatssecretaris Wilma Mansveld. Je kunt wel van alles willen als belangenvereniging, maar het zal toch eerst geregeld moeten worden.
            Mansveld gaat de scooter niet verbieden. Ze wil voorlopig meer controle. Het onderzoek was van TNO, en is recent. Alles na te googelen. Ook de Telegraaf (blij dat ik rij) kwam met een artikel en onderzoekje tussen voor en tegens, 50/50.
            Last edited by ; 12 augustus 2013, 23:16.

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
              Mooi stuk Kermit
              Daar heb je wat aan geen loze kreten geen bla/bla.
              Nu ga ik nog meer gebruik maken van mijn elektrische fiets.
              chapeau!

              Opmerking


              • #22
                Even een luchtig tussendoortje. Een paar maanden terug reed ik van het Europaplein de A2 op richting Eijsden. Op de oprit haalde ik pardoes een fietser in, die de vluchtstrook kennelijk een zeer geschikt fietspad vond.

                En op de liftersplaats naast de Geusselt, begin van de A2, kwam eens een brommert voorbij gereden, die vond het ook wel best, dacht vast dat de snelweg de makkelijkste manier is om naar... ehm, Heerlen... Beek... ofzo te komen

                Opmerking


                • #23
                  Gesignaleerd in de binnenstad een pizzakoerier op een elektrische. scooter. Zoef.

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X