Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Geine achtergebleve? Ver zien toch met 25 lui nao binne gegaange?
Ik vond het heel interessant en leerzaam, en ben op plekken geweest waar ik eigenlijk liever niet kom, maar als het dan toch zo moet zijn: dan is deze manier wel leuk.
Tot mijn spijt kon ik onverwacht niet mee. Ik ben blij met deze foto, omdat daar onze optocht-govies op staan. Ik heb net ontdekt dat zij indertijd zijn gemaakt door de Monnickendamse kunstenaar Herman van Elteren. (Waar een eindejaarsquiz al niet goed voor is. )
Daaanke Het bord is in de huidige staat meegekomen. Aan de onderzijde zijn twee glaasjes kapot. Ik weet niet of ze gemaakt worden. Tedje gaat wel proberen achter de maker/ontwerper te komen.
Opmerking