Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Overig nieuws (niet gerelateerd aan Maastricht)

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Overig nieuws (niet gerelateerd aan Maastricht)

    Post hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
    Last edited by ; 29 januari 2012, 16:45.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk bericht
    Post hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
    Dat lijkt me nogal veel om hier te posten

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk bericht
      Post hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
      Misschien kunnen we het overige NIET aan Maastricht gerelateerde nieuws beter gewoon uit de krant blijven lezen.....

      Ik geef toe dat het soms discutabel is of iets wel/niet direct te relateren valt aan Maastricht en wel/niet thuis hoort op MO.

      Equinox heeft een punt als hij stelt dat sommigen soms wel erg gemakkelijk een thread openen, omdat ze iets leuk vinden. Enige zelfdiscipline is wellicht soms op zijn plaats.

      Voor de rest mag, wat mij betreft, deze thread ook gelijk gesloten worden.
      Maar... gelukkig ben ik geen moderator.
      Ik wens hun veel wijsheid toe in deze
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #4
        Dit draadje gaat verdijnen. Een vrijbrief naar chaos. Als administrator en moderator van dit forum verzoek ik eenieder zijn berichten zelf te verwijderen.

        Opmerking


        • #5
          Beste allen,

          Helaas zit ik in de luiers en kan dus niet alles volgen; maar ik merk de irritatie aan alle kanten. Laten we het leuk houden.

          Equinokske: je punt is duidelijk. Help je mee het hier gezellig te houden?

          Breur: ik verzoek je om op deze discussie tijdelijk een slotje te gooien en over een weekje dit draadje te verwijderen.

          Aan allen: zand erover. Wie dat niet doet zal een waarschuwing ontvangen. Daarna zwaardere maatregelen. Hopelijk niet nodig!

          Back to Mestreechse business op de manier die onze website siert: met respect voor eenieder.

          Hartelijke groet,

          Burgemeester, voorzitter MO.

          Opmerking

          Bezig...
          X