Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tussen Kunst & Kitsch

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Tussen Kunst & Kitsch

    Op 17 september 2007 worden de opmames gemaakt in het Bonnefanten Museum voor het programma "Tussen Kunst & Kitsch".
    De toegangskaarten zijn reeds uitverkocht.
    Ik probeer in de gaten te houden wanneer de aflevering wordt uitgezonden.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

  • #2
    Sjef dat lijkt mij leuk om te zien, we horen het graag wanneer het op tv komt.
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #3
      Tussen Kunst & Kitsch

      En is er iemand afgelopen maandag naar de Bonnefanten geweest om te kijken naar de TV-registratie?
      Helaas kan ik nog geen uitzenddatum noemen.
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
        Heb je kaarten Parel..? Kom je op tv met je Rembrandt..?
        ja ik heb kaarten en ga nu alle rommelmarkten af om iets te vinden, met lege handen aankomen lijkt mij niet wenselijk.
        Is Rob Noortman ook niet ooit zo begonnen.
        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
          ja ik heb kaarten en ga nu alle rommelmarkten af om iets te vinden, met lege handen aankomen lijkt mij niet wenselijk.
          Is Rob Noortman ook niet ooit zo begonnen.

          Jammer dat die kaarten niet meer geldig zijn; de TV opnamen hebben reeds plaatsgevonden .
          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
          Thomas More

          Opmerking


          • #6
            Tussen Kunst & Kitsch

            Afgelopen 26 maart 2008 was de uitzending van "Tussen Kunst & Kitsch", waarvan de opnames hebben plaatsgevonden in het Bonnefantenmuseum te Maastricht.
            Heb je de uitzending gemist?
            Geen probleem; je kunt het alsnog online bekijken door deze webpagina te openen.
            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
            Thomas More

            Opmerking


            • #7
              Hier een weppagina met alleen Maastrichtse kunst.www.kunstkwartier.info
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • #8
                Kuns en Kitsch Mestreech op 2 nov. 2014 in Abrahamslook

                Elders op dit forum kwam onderstaande vraag naar ons toe.

                Oorspronkelijk geplaatst door Bully043 Bekijk bericht
                Beste mensen, ik lees al een tijdje mee maar heb zelf nog nooit wat geplaatst, nu wil ik dan wat weten en wel, mijn hobby is geschiedenis en ik loop vaker met mijn metaaldetector over akkers, nu heb ik een knoop gevonden zilverkleurig met het wapen van Maastricht erop en de tekst POLICIE. Mijn vraag is, is er iemand die me kan vertellen wanneer de Maastrichtse Politie deze knopen op hun uniform hadden?</p>
                <p>En waar kan ik op deze site zo een vragen stellen? ik heb het nu maar hier gedaan en hoop antwoord te krijgen.</p>
                <p>Groetjes Har
                Een direct antwoord op deze vraag, mede omdat er geen foto is bijgevoegd, kon door de leden Tedje en Toller nog niet worden gegeven.

                Maar dit lezende is het wellicht wel een item voor onderstaande bijeenkomst, waarop ik toch even de aandacht wil vestigen.

                Voor de tweede keer organiseert Kuns en Kitsch Mestreech een gratis taxatiedag voor al uw Maastrichtse Items.
                Ook nu zijn weer diverse experts bereid gevonden om gratis informatie te geven over uw gravures, boeken, aardewerk, schilderijen, beelden, munten, penningen, glas, kristal, etc. uit of over Maastricht.


                Aanwezige experts zijn o.a.:
                Paul Bremmers van Bremmers Antiquariaat
                Drs. De Bruijn van Kunsthistorisch Kabinet
                Ton Stille van Stille Antiquariaat en librairie
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking

                Bezig...
                X