Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

BV Limburg (Hoofdwacht) geeft eigen Nieuwsbrief uit

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Wat staat er geschreven???

Vandaag een bezoekje gebracht aan de Hoofdwacht. En ja ook daar kom je nog steeds heel leuke zaken tegen zoals op de foto. Alleen voor mij is dit onleesbaar, misschien kan een andere MO dit vertalen???

Voor degene die een poging wil wagen, stuur mij een P-tje met je emailadres en ik stuur de digitale foto in leesbare taal door.

Leave a comment:

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Maar hier doen ze het meer om de saaie gebouwen (o.a. het stadskantoor) wat spannender te maken. En de stad te promoten als lichtstad.

Leave a comment:

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Eindhoven in magisch licht

06-11-10 08:10 uur

EINDHOVEN - De stad Eindhoven is vanaf zaterdag letterlijk het decor van lichtkunstfestival Glow. Verscheidene gebouwen en objecten in de binnenstad worden tot en met 13 november op een artistieke wijze uitgelicht. Het festival in de lichtstad wordt voor de vijfde keer gehouden.
    De route voert langs bekende plekken in Eindhoven zoals de Markt en het Stadhuis. Maar ook langs een bouwterrein, een voormalige luciferfabriek, pleinen, kerken en doodlopende steegjes. Ook alle straatlantaarns langs de route zijn voorzien van een sfeervol rood filter.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=yI-Vc0P3r5c[/ame]

In 2009 trok het gratis toegankelijke festival 150.000 bezoekers. (ANP)

Leave a comment:

• El Loco
    replied
    Wacht maar eens tot de Mestreechse Ralph Lauren opengaat

Als de Hoofdwacht nou maar niet gaat tegenvallen...

Leave a comment:

• burgemeester
    replied
    Ha, kijk, dat is toch een aardig idee. Schijnbaar wordt MO goed gelezen, want eenzelfde soort projectie zag ik afgelopen jaar in Brussel. Ik moet zeggen: ik heb er van genoten en ga zeker die op het Spaans Gouvernement bekijken.

En hebben jullie deze al eens gezien? Zo mooi kan dit dus zijn....

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=E7ryMzZQICA[/ame]

Leave a comment:

• elletje
    replied
    Maar in het filmpje staat vestingsstad! Foutje dus!

Leave a comment:

• Clio
    replied
    Vestingsstad ....

Leave a comment:

• El Loco
    replied
    Ja, die vlam is natuurlijk niet sexy. Dus lastiger om een sponsor voor te vinden.

Leave a comment:

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Geen geld voor de vlam van Minckeleers..............
    Daanke elletje.

Leave a comment:

• elletje
    replied
    Geen geld voor de vlam van Minckeleers..............

Leave a comment:

• El Loco
    replied
    Op het filmpje ziet die 'augmented reality' projectie op de Hoofdwacht er best flitsend uit. Ben toch wel benieuwd.

Leave a comment:

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Commentaar van Minckelers: .

Leave a comment:

• Verwijderde gebruiker
    replied
    Lichtspektakel Hoofdwacht Vrijthof.

De BV Limburg:

tussen 13 en 20 november vindt op het Maastrichtse Vrijthof een visueel lichtspektakel plaats waarbij het rijke militaire verleden van Maastricht opnieuw tot leven wordt gewekt. Gedurende 20 minuten gaat de monumentale Hoofdwacht, eertijds het hoofdkwartier van het Maastrichtse garnizoen, een dialoog aan met de Maastrichtenaren over de geschiedenis van hun stad op een nooit eerder vertoonde manier. Vervolgens komt het gebouw zelf aan het woord. De stenen van de Hoofdwacht zullen spreken over wat zij in de loop der eeuwen aan zich voorbij hebben zien trekken.

Klik hier voor mee informatie.

Leave a comment:

• Haas
    replied
    Nee, we waren bezig met het hele spel, dat werd in ''plukken'' online gezet, en daar stortten we ons toen tegelijk op. Enkele fanatieke spelers, maar ook enkelen die er niet aan mee deden.

De prijs waarvan sprake is, die werd 21 september aan Nicole Engelen uit Ittervoort uitgereikt, en het was de enige prijs die er beschikbaar was gesteld.

Leave a comment:

• Clio
    replied
    Oeps, dat is een beetje pijnlijk. Ik dacht dat jullie toen met nr. 2 bezig waren...

Leave a comment:

Bezig...
X