Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
BV Limburg (Hoofdwacht) geeft eigen Nieuwsbrief uit
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Hoofdwacht. En ja ook daar kom je nog steeds heel leuke zaken tegen zoals op de foto. Alleen voor mij is dit onleesbaar, misschien kan een andere MO dit vertalen???
Voor degene die een poging wil wagen, stuur mij een P-tje met je emailadres en ik stuur de digitale foto in leesbare taal door.
EINDHOVEN - De stad Eindhoven is vanaf zaterdag letterlijk het decor van lichtkunstfestival Glow. Verscheidene gebouwen en objecten in de binnenstad worden tot en met 13 november op een artistieke wijze uitgelicht. Het festival in de lichtstad wordt voor de vijfde keer gehouden.
De route voert langs bekende plekken in Eindhoven zoals de Markt en het Stadhuis. Maar ook langs een bouwterrein, een voormalige luciferfabriek, pleinen, kerken en doodlopende steegjes. Ook alle straatlantaarns langs de route zijn voorzien van een sfeervol rood filter.
Ha, kijk, dat is toch een aardig idee. Schijnbaar wordt MO goed gelezen, want eenzelfde soort projectie zag ik afgelopen jaar in Brussel. Ik moet zeggen: ik heb er van genoten en ga zeker die op het Spaans Gouvernement bekijken.
En hebben jullie deze al eens gezien? Zo mooi kan dit dus zijn....
tussen 13 en 20 november vindt op het Maastrichtse Vrijthof een visueel lichtspektakel plaats waarbij het rijke militaire verleden van Maastricht opnieuw tot leven wordt gewekt. Gedurende 20 minuten gaat de monumentale Hoofdwacht, eertijds het hoofdkwartier van het Maastrichtse garnizoen, een dialoog aan met de Maastrichtenaren over de geschiedenis van hun stad op een nooit eerder vertoonde manier. Vervolgens komt het gebouw zelf aan het woord. De stenen van de Hoofdwacht zullen spreken over wat zij in de loop der eeuwen aan zich voorbij hebben zien trekken.
Nee, we waren bezig met het hele spel, dat werd in ''plukken'' online gezet, en daar stortten we ons toen tegelijk op. Enkele fanatieke spelers, maar ook enkelen die er niet aan mee deden.
De prijs waarvan sprake is, die werd 21 september aan Nicole Engelen uit Ittervoort uitgereikt, en het was de enige prijs die er beschikbaar was gesteld.
Leave a comment: