Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Na deze mokerslag ((POSEYBED )) die ik overleef heb.
Heb ik besloten na 63 jaar schadevrij auto gereden te hebben
te stoppen met auto rijden
ik heb nu tijdelijk ? een rollator
Waar ik.me mee voort beweeg ,
met alle gemakken//ongemakken te koop toe .
zoals versperde stoepen,
Lieve help, een Poseybed, nog nooit van gehoord. Het doet me overigens een beetje denken aan een hoog kinderbedje.
Ik kan me voorstellen dat je een vraagteken zet bij 'patiĆĀ«ntvriendelijk". Het is maar van welke kant je het bekijkt (vanuit het bed, of van naast het bed). Anderzijds: vastbinden, zoals men vroeger (?) deed, lijkt me nog erger. Blij dat je er weer uit bent. Ik wens je nog vele jaren van dwarsliggerij, hoewel in bed recht liggen misschien handiger is! Voorzichtig manoeuvreren, Ton!
korte mededeling
ik ben er nog
op 28 oct ben ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht. het poortje stond open
doch als dwarsligger heb ik me er dagen tegen verzet
en ben afgelopen donderdag naar ca tien dagen naar huis gebracht ,
zal nog wel een tijdje duren.
maar met de tijd
zal ik toch weer mijn mening laten horen gr ton
Leave a comment: