Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

E-mail gericht aan alle leden!

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Sjefke
    replied
    Van MO-lid Tom werd een mail ontvangen waarin hij vraagt, of het ook mogelijk is om bv. eenmalig een bijdrage te geven.
    Wij zullen zijn suggestie gaan opnemen in de te houden enquête (startdatum: 1 december)
    Tom dank voor het meedenken

Leave a comment:

• Sjefke
    started a topic E-mail gericht aan alle leden!

E-mail gericht aan alle leden!

Beste MestreechOnline-leden,

Zoals jullie al eerder op ons forum konden lezen zit MestreechOnline momenteel in financieel zwaar weer.

Bij onverminderd beleid moeten wij helaas in maart 2022 offline gaan.
    Dat betekent concreet dat er geen toegang meer is tot alle data op en van ons forum.
    Inmiddels hebben wij enkele voorstellen gekregen om wat meer financiële armslag te krijgen en hebben wij een paar (ruime) donaties ontvangen.
    Het bestuur wil jullie hiervoor alvast bedanken.

Met deze donaties zouden wij tot pakweg eind 2022 vooruit kunnen.
    Als stichtingsbestuur streven wij echter naar een meerjarenplan en willen wij niet afhankelijk zijn van goedbedoelde en ruimhartige donaties, al blijven deze natuurlijk altijd welkom.

Een van de voorstellen was om sponsorabonnementen te creëren à € 5,- per maand. Dan zouden we aan 5 van dergelijke sponsoren genoeg hebben.
    Na enig overleg hebben wij als stichtingsbestuur dit voorstel deels overgenomen in een aangepaste vorm.
    We kunnen ons namelijk voorstellen van € 5,- per maand voor velen té veel is.
    Bovendien willen wij graag zoveel mogelijk leden aan ons binden.

Om die reden hebben we het navolgende besloten; op MO wordt (tijdelijk) een enquête geplaatst.
    Om aan de enquête deel te kunnen nemen, moet je zijn ingelogd!
    Na het inloggen - met de huidige gebruikersnaam - is MO als vanouds.

Op MO plaatsen wij van 1 tot 15 december 2021 de enquête met de navolgende vraagstelling:

Beste MestreechOnline-lid,

Bent u genegen om lid van MestreechOnline-lid te blijven als u daarvoor een geringe jaarlijkse
    contributie zou moeten betalen?
    1) Neen, ik wil MO alleen gebruiken als het gratis is;
    2)
    Neen, wel wil ik eenmalig een bijdrage geven;
    3) Ja, een contributie van € 15,- per jaar wil ik wel geven;
    4) Ja, een contributie van € 25,- per jaar wil ik wel geven;
    5) Ja, een contributie van € 35,- per jaar wil ik wel geven;
    6) Ja, een contributie van € 50,- per jaar wil ik wel geven.

Let wel, de enquête is anoniem!

Ongetwijfeld zal het zo zijn dat onze volledig geautoriseerde MO-techneuten met enige handige kunstgrepen deze anonimiteit zouden kunnen “kraken”, maar hopelijk gelooft u ons als we zeggen dat wij dit niet zullen doen!
    Als we de uitslag van deze enquête kennen, verzoeken wij iedereen wel om daarna de toegezegde contributie over te maken.
    Het stichtingsbestuur is blij met iedere toezegging. Als u kiest voor het geven van een jaarlijkse bijdrage zal op de site niet te zien zijn of u gekozen hebt voor een bijdrage van bijv. € 15,- of € 50,-.
    U kunt dus naar eigen inzicht aangeven wat u eventueel wilt/kunt betalen.

Als bestuur hechten wij er wel aan dat er een minimum aantal personen deel zal nemen.
    We gaan uit van minstens 15 deelnemers.
    Bij minder moeten wij ons echt gaan afvragen of er nog wel genoeg draagkracht is voor ons forum.

De enquête zal op 1 december 2021 worden gepubliceerd op MestreechOnline.
    De mail zal ook op MO worden gepubliceerd en wordt als zg. mass-mail naar alle leden gestuurd.
    Als u daar behoefte aan hebt kunt u op het forum op deze mail reageren.

Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd,

Namens het stichtingsbestuur
    Sjefke
    Voorzitter van de Stichting MestreechOnline
    Last edited by Sjefke; 21 november 2021, 12:18.
Bezig...
X