Anonieme scheldpartijen op Mestreech Online?
Dat vraag ik mij ook af, Pier! Er zijn zeker periodes geweest dat we door internettrollen werden lastig gevallen, maar daar is altijd controle op geweest en dergelijke postings werden (en worden) zo snel mogelijk verwijderd. Ook enkele ingeschreven leden maakten het de moderatoren moeilijk, omdat zij zich ondanks herhaalde aansporingen niet wilden houden aan de Forum-regels of fatsoensnormen. Ze werden daarom consequent uitgeschreven, geblokkeerd en waar nodig hun postings gewist. (En onze kundige moderatoren lieten zich niet het riet insturen door terugkomers met nieuwe IP-adressen!)
Mijnheer Van Iterson zegt van een onheuse (anonieme) behandeling op MO te kunnen meepraten: "Slikken en snel doorklikken." Ik denk dat hij zich vergist en MO verwart met Facebook, Twitter of een van de overige social media. Het trefwoord 'Van Iterson' levert op deze website tien treffers op, die allemaal - de laatste van gisteren (11 november 2021) uitgezonderd - dateren uit 2012. In een aantal postings van mijn hand op 28 juli 2012 - in verband met een commentaar van Van Iterson op de publicist Reiners - valt geen onvertogen woord en is alle argumentatie naar behoren historisch verantwoord. Alleen mijn laatste posting kan als enigszins onaardig worden aangemerkt:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier
Bekijk bericht
Mijnheer Van Iterson zegt van een onheuse (anonieme) behandeling op MO te kunnen meepraten: "Slikken en snel doorklikken." Ik denk dat hij zich vergist en MO verwart met Facebook, Twitter of een van de overige social media. Het trefwoord 'Van Iterson' levert op deze website tien treffers op, die allemaal - de laatste van gisteren (11 november 2021) uitgezonderd - dateren uit 2012. In een aantal postings van mijn hand op 28 juli 2012 - in verband met een commentaar van Van Iterson op de publicist Reiners - valt geen onvertogen woord en is alle argumentatie naar behoren historisch verantwoord. Alleen mijn laatste posting kan als enigszins onaardig worden aangemerkt:
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers
Bekijk bericht
Opmerking