Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Eindejaarspuzzel De Limburger

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Eindejaarspuzzel De Limburger

    Voor wie de MO-puzzel even wat te zwaar op de maag ligt, er staat in de Extra-bijlage van Dagblad de Limburger ook een hersenbreker. Vorig jaar had ik de puzzel in nog geen half uur opgelost. Maar daar is dit jaar geen sprake van, hoewel ik de oplossing bij enkele omschrijvingen wel heb. 1 vraag heeft rechtsreeks te maken met de oplossingszin van vorig jaar. Vorig jaar was de slogan: met een krant kun je zowel een discussie als een vlieg doodslaan, voor zover ik me kan herinneren.

    Ik kon dit bericht niet kwijt in het subforum Quizzen en puzzelen, omdat daar kennelijk alleen plek is voor de MO-quiz, vandaar dat dit onderwerp onder Fun en Amusement geplaatst is. Wie helpt mee ook deze puzzel op te lossen?
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

  • #2
    Haas: val in de snie! . Hebben we nauwelijks een soort staatsgreep van nota bene de regering overleefd, burgemeester Hoes in de houtgreep, zal spoedig de liberalisering van Nederland zich in de gemeente laten voelen, staan we vlak voor de zeswekendienst van de PVDA, hebben mensen nog net mogen dromen over gezondheid op een lotto burgertop, kom jij met een mislukte poging mensen van de MO-puzzel af te leiden. Ik geef dan ook meteen de oplossing van dat commerciƫle geintje van De Limburger opdat iedereen zich weer kan gooien op enkele korte vragen en korte antwoorden van onze eigen puzzel. De juiste oplossing is "Ons Dagblad geeft u het nieuws van morgen! De Limburger is niet van gisteren".
    Last edited by Breur; 26 december 2014, 09:55.

    Opmerking


    • #3
      Aangezien de inzendtermijn van zowel de eindejaarspuzzel hier op MO, als die in Dagblad De Limburger beide verstreken zijn, plaats ik hier de oplossing zoals die had moeten zijn. Mensen kunnen er helaas hun voordeel niet meer mee doen:

      "beroemd zijn is dat ze vanaf je dertigste je necrologie beginnen bij te houden bij de krant''
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

      Opmerking


      • #4
        Mijn necrologie begint al in de Grande Guerre.

        Opmerking

        Bezig...
        X