Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Forumleden, sport?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Forumleden, sport?

    Dames en heren,

    Nog actief in sport? Meld het dan hier!

    Ik doe zelf op het moment bitter weinig, af en toe een potje golf of tennis. En uiteraard ski-vakanties, iets mooiers is er niet.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Sint Servaos Bekijk bericht
    En uiteraard ski-vakanties, iets mooiers is er niet.
    Voor mij snowboard vakantie's
    Fallor ergo sum

    Opmerking


    • #3
      Dan gooi ik de statistieken even de andere kant op
      Over een maand bindt ik de schaatsen weer onder, ik rij wedstrijden, o.a. diverse gewestelijke kampioenschappen op de lange afstand en allround. Het fietsseizoen heb ik net afgerond. Ik rij als randonneur, o.a. internationale lange afstandstochten, dit jaar London-Edinburgh-London. Verder organiseer ik een serie randonneurstochten vanuit Maastricht.

      Opmerking


      • #4
        Ik beweeg voor mijn werk toch regelmatig, combineer dus de wandel-liefhebberij met mijn werk.......
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #5
          Hardlopen

          Er moeten meer hardloopwedstrijden komen in onze stad .
          Ikzelf loop vaker afstanden van 21 kilometer

          Opmerking


          • #6
            Nou ja sport wil ik niet zeggen, maar ik hou wel veel van fietsen.
            Dat heb ik nu al een tijdje niet gedaan (behalve naar mijn werk) 5 jaar geleden is mijn mountainbike gejat toen ik even niet keek en van de verzekering een stadsfiets aangeschaft.

            Afgelopen week een nieuwe gekocht en verheug me er nu alweer op om heerlijk te gaan touren met iederjaar als beginner:
            St pieter bij de kerk omhoog, rondje om de enci en de sluis bij canne

            Door de bossen fietsen ook erg leuk, maar dat mag niet overal, heb respect voor de natuur! Hier houd ik me ook aan, lopen met de fiets door het bos kan ook.

            Verder weg, bv naar sittard, aachen, vise, lanaken.

            Opmerking


            • #7
              Rekenen jullie biljarten hier ook onder sport ?
              Mestreechter Geis mage beleve
              en dat door te kinne geve.
              God, wat is dat sjiek ! © Wigo

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                bridgen, schaken, dammen, pikvogelen, de hele reutemeteut
                Ha.... ik sport ook!
                Ik schaak!
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • #9
                  Denksport, Pier. Da's hard werken geblazen!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sint Servaos Bekijk bericht
                  Dames en heren,

                  Nog actief in sport? Meld het dan hier! Ik doe zelf op het moment bitter weinig, af en toe een potje golf of tennis. En uiteraard ski-vakanties, iets mooiers is er niet.
                  Sint Servaos, jou heb ik hier lang niet gezien! Klaar met de studie?

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik kijk veel naar sport.

                    Opmerking


                    • #11
                      Typische couch potato.

                      Opmerking


                      • #12
                        Is best vermoeiend, soms val ik er in slaap van

                        Opmerking


                        • #13
                          Valt een tuut frietes halen ook onder sporten?

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                            Valt een tuut frietes halen ook onder sporten?
                            Dat is een topsport!

                            Opmerking


                            • #15
                              Introductie-workshop Tai-Chi

                              PERSBERICHT
                              Dinsdag 2 juli 2013


                              Op zaterdag 20 juli 2013 wordt er in het Stadspark Maastricht in het openbaar en in de mooie natuur een introductie-workshop Tai-Chi gegeven voor jong en oud en alle niveaus: iedereen mag komen en is welkom!

                              Deze workshop wordt aangeboden door Stichting Kai-O Dojo te Maastricht en is bedoeld om aandacht te schenken aan een belangrijk doel waar deze stichting zich voor inzet: de gezondheid en weerbaarheid van kinderen.
                              Een boel kinderen hebben tegenwoordig een overgewicht, veel kinderen bewegen te weinig met alle gevolgen van dien voor hun groei, gezondheid op langere termijn, maar ook hun algemene gevoel van geluk. Dat werkt op veel fronten door in bijvoorbeeld de thuissituatie, maar ook als het gaat om de leerprestaties op school.

                              De lessen Tai-Chi zullen hierna op wekelijkse basis GRATIS aangeboden worden in het Stadspark.
                              Docente is Monique Cerpentier, naast ex-media vrouw bekend van o.a. Veronica, heeft ze een eigen praktijk waarin ze zich inzet voor mensen op een haar eigen manier.
                              Bladen als Paravisie, Happinez en Frontier hebben vaak genoeg aandacht aan haar besteedt, maar ook andere geschreven media zoals Dagblad Tubantia waarin er een special verscheen over haar en over haar (eigenwijze) werkwijze. Monique verbind haar naam niet aan beurzen en werkt met mensen inmiddels door de hele Benelux.
                              De gratis lessen waren in Twente al jarenlang een succes, maar gezien Monique verhuisd naar Noorbeek (ze gaat trouwen met een Noorbeekenaar), worden de lessen geïntroduceerd in Maastricht met het Stadspark als haar nieuwe Dojo.
                              Monique is de gratis lessen zes jaar geleden in Enschede gestart met als motto: "Geef eens wat weg". Een eenmansactie om de stress van de geldcrisis te breken.
                              Immers als je weg geeft waar je te veel van hebt, wordt je ervaring van een geldcrisis anders en positiever. Zo je je weer wat je hebt in plaats van wat je kwijt raakt.

                              Nu Monique naar Zuid-Limburg komt, zet ze zich, samen met Kai-O Dojo graag in voor de gezondheid van kinderen.
                              Kai-O Dojo geeft op een fantastisch leuke manier kinderen in de natuur les in beweging. Het is voor kinderen dan meer een "uitje" dan dat ze "moeten" sporten en dat werkt heel goed! Een lekker actief uitje in de natuur en alles wat ze daarvoor nodig hebben is aanwezig!
                              Vandaar dat de gratis lessen worden verbonden aan dit goede doel.
                              Voor de introductie die op zaterdag 20 juli in de vorm van een workshop in het Stadspark in Maastricht wordt aangeboden, wordt een eenmalige bijdrage van 10 euro gevraagd en de opbrengst gaat compleet naar het goede doel.
                              De lessen daarna zijn en blijven gratis!

                              Aanvang: 13.30 uur in het Stadspark, verzamelpunt is de parkeerplaats bij de vijver.
                              Benodigdheden: vooral je zelf in makkelijke schoenen.
                              Bij slecht weer wijken we uit naar de Dojo.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X