Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nieuwe burgemeester Maastricht 2014

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Ik ben best wel fan van haar. Ik hoor haar af en toe in het radioprogramma De ochtend van 4 en ik verbaas me er dan altijd over terwijl ikzelf de slaap uit mijn ogen wrijf hoe alert en goed genformeerd zij zo vroeg in de ochtend al is. Ik luister graag naar haar. Ze heeft een prettige stem, ze praat gemakkelijk, ze heeft empathie en ze kraamt nooit onzin uit.
    Last edited by Pier; 30 juni 2023, 14:43. Reden: Deel tekst weggevallen. Aangepast

    Opmerking


    • #32
      30 juni 2023.
      Burgemeester Annemarie Penn-Te Strake neemt vandaag afscheid


      Vandaag is de laatste officiele werkdag van Annemarie Penn-Te Strake als burgemeester van Maastricht.
      Burgemeesters in Nederland moeten met 70 jaar verplicht met pensioen.
      Terecht of onterecht is op dit moment geen punt van discussie.
      Het is zoals het is.

      Veel, heel veel mensen genieten op hun zeventigste al lang van hun welverdiend pensioen, maar kennelijk zijn er ook genoeg mensen die het liefst nog doorwerken na hun zeventigste.
      Vaak mag dat, maar voor burgemeester is dit niet toegestaan.

      Gisteren was het afscheid in de gemeenteraad.
      Ik zou graag een verwijzing naar de videoregistratie van deze vergadering willen toevoegen, maar of er een causaal verband is met het afscheid van de burgemeester weet ik niet, maar het gemeentelijke registratiesysteem, Parlaeus, laat het afweten en is (momenteel) niet bereikbaar

      Vandaag, vrijdag 30 juni 2023, kan iedereen tussen 16.00 uur en 20.00 uur op het terrein van de Tapijnkazerne (hoek Prins Bisschopssingel/Sint Hubertuslaan) nog afscheid van deze, ik mag wel zeggen, geliefde burgemeester nemen.

      Morgen is er een ingelaste raadsvergadering en wordt Wil Hillenaar benoemd tot de nieuwe burgemeester van Maastricht.
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X