Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stadsbestuur 2010 - 2014

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Gast
    Gast antwoordde
    De enige goede mannier om het te lezen,
    is het uitdraaien maarja dan is mijn inkt op en papier.

    (ter geruststelling je zit er niet gauw naast)

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk bericht
    Dossier KarosseerPersberichten
    Toelichting op vergoeding herhuisvesting bewoners Vinkenslag
    Lees meer

    Genoeg te lezen.
    Inderdaad Ton,

    MEER dan genoeg te lezen.
    De raadsinformatiebrief heeft 89 blz. en ik heb er even "verticaal" naar gekeken.
    Pagina 10 en 11 zijn leuke.

    Ik ga deze raadsinformatiebrief eens goed "bestuderen" en laat jullie tzt wel weten wat ik er van vind.
    Overigens hoop ik dat anderen, als ze de raadsinformatiebrief al lezen, ook een mening hebben.
    Want mijn mening is natuurlijk niet per definitie (helaas) de juiste mening.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Dossier KarosseerPersberichten
    Toelichting op vergoeding herhuisvesting bewoners Vinkenslag
    Lees meer

    Genoeg te lezen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

    Met duaal bedoelt men dat men zich niet per definitie achter zijn eigen wethouder zal scharen, maar gewoon kritisch kijkt naar het functioneren van de wethouder, ongeacht zijn politieke kleur.
    In normale mensen taal dus dat men zijn eigen wethouder, als mocht blijken dat hij/zij een verkeerde keuze of beslissing neemt heeft genomen, zal afvallen.

    Hallo pier misschien interesant om een apart topic te maken omtrent,
    de portefeuilles van de Wethouders
    Om dat deze om de 4 jaar stuivertje wisselen.

    Ik probeer een voorzet te geven.
    nieuwe topic.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
    Even bij een CDA bron navraag gedaan en die zegt dat Roxanne van Wunnik van 2006 in de gemeenteraad zou zitten.

    Ook zegt deze bron van het CDA mocht blijkken dat er van 2002-2006
    grove fouten zouden zijn gemaakt zij( het CDA) zich duaal zullen opstellen .

    Wat deze bron nu werkelijk met duaal meent mij even nog niet duidelijk daar duaal toch iets van tweevoudig of tweedelig of iets dergelijk betekent ?
    Het zou kunnen dat Roxanne van Wunnik sinds 2006 in de raad zit. Dat was mij even niet bekend. Bedankt Wim.

    Met duaal bedoelt men dat men zich niet per definitie achter zijn eigen wethouder zal scharen, maar gewoon kritisch kijkt naar het functioneren van de wethouder, ongeacht zijn politieke kleur.
    In normale mensen taal dus dat men zijn eigen wethouder, als mocht blijken dat hij/zij een verkeerde keuze of beslissing neemt heeft genomen, zal afvallen.

    Leave a comment:

Bezig...
X