Het moge diuidelijk zijn dat er behoefde bestaat aan een vernieuwende stadsdichter. Pier: dat had ik nooit achter je uit gehaald: accordeonist en niet onverdienstelijk! Nu back to topic.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Stadsbestuur 2010 - 2014
Sluiten
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk berichtInteresant om de naam René Hameleers weer eens te zien opduiken. Heeft iemand wellicht een krantenarchief dat uitstrekt tot pakweg medio 1986?
Waar heb jij de naam René Hameleers gezien en in welke relatie ?
En welk specifiek krantenartikel zoek je ?Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk berichtInteresant om de naam René Hameleers weer eens te zien opduiken. Heeft iemand wellicht een krantenarchief dat uitstrekt tot pakweg medio 1986?
Je hebt niets gemist, maar misschien leg je even geen link.
Rene Hameleers was bestuurslid van de PVM en hij bracht de zaak rond de "affaire" van de afvalzakken tussen wethouder André Willems en Ben Zuidema aan het licht.
Dit zéér tegen de wil van zijn partij, zoals die verklaarde. Dat wil zeggen de PVM was het niet eens met de gevolgde methode.
Inmiddels is Rene Hameleers, die zelf ook een detectivebureau heeft, geen PVM (bestuurs)lid meer.
Tenminste als ik goed ben ingelicht.
Waarom Ivo M zo aanslaat op Rene Hameleers weet ik niet.
Leg eens uit Ivo!Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk berichtJaren geleden is ene René H. ontmaskert als agent voor de toenmalige Zuid-Afrikaanse inlichtingendienst (apartheidsregime). Dat stond toen uitgebreid in de krant.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk berichtJaren geleden is ene René H. ontmaskert als agent voor de toenmalige Zuid-Afrikaanse inlichtingendienst (apartheidsregime). Dat stond toen uitgebreid in de krant.
Heb je toevallig een jaartal, desnoods bij benadering?
De Waarheid (Pravda in het Russisch, toch?), het lijfblad van de toenmalige CPN (Communistische Partij Nederland) publiceert veel over een geval uit 1989, maar daar zie ik geen René H. bij!
Overigens geraken we behoorlijk off-topic......Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtNou Wigo,
Je hebt niets gemist, maar misschien leg je even geen link.
Rene Hameleers was bestuurslid van de PVM en hij bracht de zaak rond de "affaire" van de afvalzakken tussen wethouder André Willems en Ben Zuidema aan het licht.
Dit zéér tegen de wil van zijn partij, zoals die verklaarde. Dat wil zeggen de PVM was het niet eens met de gevolgde methode.
Inmiddels is Rene Hameleers, die zelf ook een detectivebureau heeft, geen PVM (bestuurs)lid meer.
Tenminste als ik goed ben ingelicht.
Waarom Ivo M zo aanslaat op Rene Hameleers weet ik niet.
Leg eens uit Ivo!
Zover ik weet heeft de heer Hamelers alleen uitgevoerd wat de voltallige fractie van PVM hem heeft gevraagd.
Hierbij de link van het artikel waar hier om gevraagd word het is van 1985
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leones Bekijk bericht--------------------------------------------------------------------------
Zover ik weet heeft de heer Hamelers alleen uitgevoerd wat de voltallige fractie van PVM hem heeft gevraagd.
Hierbij de link van het artikel waar hier om gevraagd word het is van 1985
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk berichtDat is het artikel inderdaad. Ik was aanwezig bij die bewuste evaluatievergadering (net zoals de meeste vergaderingen van Maastricht tegen Apartheid). Voelt niet echt lekker als je als jong activist direct met zo'n situatie te maken krijgt.
Opmerking
Opmerking