Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Verdwenen zaken in Maastricht

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Die Garage aan de Fransiscus Romanusweg met het aangrenzende woonhuis, destijds de Opel dealer Garage voor de regio staat echt niet leeg hoor.
    Of het moet de laatste maand gebeurd zijn.
    Jean Stegen had eerst in de binnenstad ergens een garage voor Amerikaanse merken dacht ik. Maar daar wil ik van af zijn.

Ik vergeet de naam van de club die dat nu verhuurt aan de Fransiscus Romanusweg maar die beheren heel veel vastgoed in Maastricht zogenaamd als antikraak optie voor startups en expats.
    iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afschrijving
    m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst

Opmerking

• Dag mensen, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik krijg dit niet uit mijn hoofd: vroeger( ik dacht in de jaren ‘90) zat er iets lager dan De Roeije Bol, richting Markt een elektronica/radio/ zaak. Ik heb daar toen mijn Marantz geluidsinstallatie ter reparatie gebracht, en ze nooit meer terug gezien omdat de zaak omdat de zaak failliet verklaart werden de curator de inboedel opeiste. Ik kan toch echt niet meer op de naam komen, en wordt er gek van..
      Zeet zuinig met water; drink miejer beer!

Opmerking

• waar nu Kruidvat winkel gevestigd is aan de Muntstraat was destijds een audio - video speciaal zaak naast de keuken speciaal zaak van Dohmen.
        ik heb er m'n eerste Panasonic Videorecorder gekocht en ook de zelfde dag terug gebracht omdat die niet goed werkte
        kreeg wel gelijk een andere mee

daar ik de aankoop bonnen van voor 2000 allemaal heb weggedaan kan ik niet meer achterhalen hoe die zaak heette!

iets te oud voor re-educatie
        iets te jong voor afschrijving
        m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst

Opmerking

• Ik ben er inmiddels weer achter gekomen: het was de zaak Van Erp!
          Zeet zuinig met water; drink miejer beer!

Opmerking

Bezig...
          X