Oorspronkelijk geplaatst door parel
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Verdwenen zaken in Maastricht
Sluiten
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TollerDeze garage, aan de Looiersgracht, heeft een interne verbinding met de voormalige vermicellifabriek, volgens mij eigendom van de familie Baduin. Er is ook een ingang tegenover het oude stadsarchief aan de Grote Looiersstraat.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaasDan heb ik toch dat andere pand voor ogen. Aan de Looiersgracht 1 zat ooit een Copyshop, uiteraard ook voornamelijk werkend voor studenten. Die aakjes schoten als paddestoelen uit de grond, naarmate de Universiteit groeide en groeide.
En jouw zaak hoek Pieterstraat?
Leave a comment:
-
Dan heb ik toch dat andere pand voor ogen. Aan de Looiersgracht 1 zat ooit een Copyshop, uiteraard ook voornamelijk werkend voor studenten. Die zaakjes schoten als paddestoelen uit de grond, naarmate de Universiteit groeide en groeide.Last edited by Haas; 4 januari 2013, 10:36.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaasEven over die garage aan de Looiersgracht.
In een later stadium heeft daar toch ook een supermarkt gezeten, ik meen tussen de garageperiode en de copyshopperiode in.
Met als resultaat prachtige appartementen in Kl. Looierstraat en hoek Achter de Molens
Leave a comment:
-
Even over die garage aan de Looiersgracht.
In een later stadium heeft daar toch ook een supermarkt gezeten, ik meen tussen de garageperiode en de copyshopperiode in.
Leave a comment:
-
Voorstellen
Oorspronkelijk geplaatst door ClioNou, ik ken hem helemaal niet, alleen zijn vader en oom (en dat nog een piepklein beetje). Iemand mag hem eens aan me voorstellen...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door parelEn ik denk dat wij elkaar kennen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ClioLater zat daar een tweedehands kledingzaak, naar ik meen Second Hand Rose. De eigenares kwam te overlijden toen zij door een glazen lichtraam in het platte dak stuikte. Daarna kwam er geloof ik een copyshop in, die vooral voor studenten werkte.
Leave a comment:
-
Later zat daar een tweedehands kledingzaak, naar ik meen Second Hand Rose. De eigenares kwam te overlijden toen zij door een glazen lichtraam in het platte dak stuikte. Daarna kwam er geloof ik een copyshop in, die vooral voor studenten werkte.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karel de KaleIs "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.
Leave a comment:
-
Is "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.
Leave a comment:
-
Sinds kort ook 't Witte Bruudsje
Koninklijke Wapenfabriek P. Stevens, is volgens mij ook nog niet genoemd.
Leave a comment:
Leave a comment: