Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Weer een reisbureau in moeilijkheden

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Weer een reisbureau in moeilijkheden

Limburg Travel in financiële problemen

Reisbureau Limburg Travel, gevestigd aan de Brusselsestraat in Maastricht, heeft dinsdagmiddag melding gemaakt van 'financieel onvermogen' bij Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Daarom adviseert SGR reizigers om niet rechtstreeks aan Limburg Travel te betalen.

Van onze verslaggever
    MAASTRICHT

Dat maakte SGR op haar website bekend. Volgens een woordvoerder van het reisbureau aan de Brusselsestraat wordt er momenteel in samenwerking met SGR gekeken naar een mogelijk oplossing. Volgens de woordvoerder is er nog geen sprake van een faillissementsaanvraag.

Bron: dagblad De Limburger, woensdag 16 oktober 2013
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

Ton, wanneer jij hebt geboekt onder de SGR-voorwaarden, hoef jij je in elk geval financieel geen zorgen te maken. SGR neemt deze verplichtingen over.

Ik geef mijn collega's ook altijd deze tip mee, als ik hoor dat ze ergens een ''goedkope'' vakantiereis op internet aangeboden zien staan.

Wanneer is je reis gepland, en welke bestemming?

Opmerking

Doorstart

Men maakt een doorstart, Fam Schoenmakers neemt (weer) het roer over Josje en Math gaan verder met een 'deel' van het personeel.
      MestreechterSteerke gief um Mestreech.

Opmerking

Wel grappig. In de volksmond bleef het publiek Limburg Travel "Reisbureau Schoenmaeckers" noemen, terwijl het dat dus niet was.

Doorstart onder de oude eigenaars stond al een tijdje vast.

Opmerking

Zijn hier bronnen van? Voordat men weer een reisje boekt...

Opmerking

Ja, het stond half december in de krant. En je hoeft echt niet bang te zijn dat ze je laten boeken als ze failliet zijn.

Ik zeg het nog eens: als je een pakkerreis hebt geboekt, en het reisbureau is aangesloten bij de SGR, dan loop je financieel geen risico.

Opmerking

Pakketreis, bedoel ik dus. Dat betelent vervoer, accomodatie en optioneel maaltijden erbij. Onderdelen apart vallen niet onder SGR-garantie.

Opmerking

Bezig...
              X