Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Regels kleinschalige evenementen

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Regels kleinschalige evenementen

Wilt u een rommelmarkt, feest of ander kleinschalig evenement organiseren in uw buurt?
    Dan heeft u in bepaalde gevallen geen vergunning meer nodig. Een kleinschalig evenement mag in principe niet in de binnenstad plaatsvinden; er mogen maximaal 250 bezoekers komen; er zijn geluidsnormen en het mag niet langer duren dan een dag. Voorbeelden van kleinschalige evenementen zijn een rommelmarkt, buurtbarbecue, straatfeest of concert van fanfare en harmonie.
    Evenement melden
    U bent wel verplicht om het kleinschalige evenement uiterlijk vier weken van te voren te melden via het meldingsformulier op onze website. Kunt u alle vragen op dit formulier met nee beantwoorden en voldoet uw evenement aan de regels, stuur dan het meldingsformulier naar de gemeente Maastricht. U heeft dan aan uw meldingsplicht voldaan. Uiterlijk tien werkdagen na ontvangst van uw melding bij de gemeente, krijgt u een bevestiging of uw evenement kan doorgaan of niet.
    Meldingsformulier en regels
    U vindt het meldingsformulier en de regelgeving op www.maastricht.nl/evenementen > een melding doen. Als u geen toegang heeft tot internet kunt u het formulier opvragen via telefoonnummer 14 043.

Ingrid Machiels | Communicatieadviseur
    Communicatie | Gemeente Maastricht
    De leefs mer eine kier .

Wat moet ik doen als ik een van die vragen toch met JA moet beantwoorden?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Clio
      Wat moet ik doen als ik een van die vragen toch met JA moet beantwoorden?
      Neem dan maar een paar dagen vrij om de hele papierwinkel te regelen.
      De leefs mer eine kier .

Opmerking

Bezig...
      X