Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Dodenherdenking 2012 op het Herdenkingsplein

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Dodenherdenking 2012 op het Herdenkingsplein

De dodenherdenking op 4 mei in Maastricht wordt gehouden op het Herdenkingsplein, bij de kunstacademie.

van onze verslaggever Dagblad De Limburger.
    MAASTRICHT

De vaste plek voor de plechtigheid, de beeldengroep van het Limburgs bevrijdingsmonument op het Koningsplein, is dit jaar vanwege de A2-tunnelwerkzaamheden qua ambiance ongeschikt.
    Burgemeester Onno Hoes en gouverneur Theo Bovens zijn op 4 mei sprekers op het Herdenkingsplein.
    De leefs mer eine kier .

Daar had ik het vorige week al over toch, bij onze vrienden in Oost-Maarland? Leek me een uitstekend alternatief, mede gezien de naam van het plein.

Dan hebben ze mijn idee van een maand of twee terug toch opgepikt, al zullen er bij de gemeente best zelf mensen zijn geweest die op dat idee zijn gekomen.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Ben benieuwd welk herdenkingsvuur men daar ontsteekt. Wellicht aan Haas de eer ...
      De leefs mer eine kier .

Opmerking

Dao hubbe veer ut Gaasmenneke toch veur? Of is die ook reeds van het ondermaanse vertrokken?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Haas
          Dao hubbe veer ut Gaasmenneke toch veur? Of is die ook reeds van het ondermaanse vertrokken?
          Ja, die is geloof ik 2 jaar geleden vertrokken.
          De leefs mer eine kier .

Opmerking

Henk Ramaekers is op woensdag (03-11-2010) op 90-jarige leeftijd overleden. Zijn zoon ken ik en is o.a. berggids en zijn kleindochter een oud collega.
            De leefs mer eine kier .

Opmerking

Er stond me iets van bij dat ie was overleden, maar wist niet meer precies wanneer.

Opmerking

Bezig...
              X