Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Jan Jansen Shoes naar Smedenstraat

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Jan Jansen Shoes naar Smedenstraat

Dit stond vandaag in "De Limburger"

Ha leuk, hoef ik voor de uitverkoop niet meer naar de eigen outlet op het Amsterdamse Rokin!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Clio
      Ha leuk, hoef ik voor de uitverkoop niet meer naar de eigen outlet op het Amsterdamse Rokin!
      Voor zover ik weet zijn er in Amsterdam twee Jan Jansen winkels (en niet drie, zoals in het artikel staat): de 'echte' winkel op het Rokin (al jaren) en een outletstore bij het Roelof Hartplein. Niet dat ik er ooit binnen ben geweest

Opmerking

Welke zal ik morgen eens aantrekken?
        Don't PRESS me....

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Clio

vind je ? zo goed en goedkoop is die ook weer niet..
          Trouwens..er zijn genoeg zaken in Maastricht waar je Jan Jansens in de uitverkoop ook voor een mooi prijsje kunt krijgen ..eentje ligt al in de Smedestraat....

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door El Loco
            Voor zover ik weet zijn er in Amsterdam twee Jan Jansen winkels (en niet drie, zoals in het artikel staat): de 'echte' winkel op het Rokin (al jaren) en een outletstore bij het Roelof Hartplein. Niet dat ik er ooit binnen ben geweest
            was er nog in in de buurt van de de 9 straatjes met mannenschoenen, maar die is enkele manden geleden gesloten

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door El Loco
              Ik bezocht met een vriendin beide, maar aan die schoenen waag ik mijn tenen niet. Wel heb ik lang in dubio gestaan over een geweldig leuk tasje dat echter een beetje prijzig was.

@Harrie: waarom naar de Maastrichtse Smedenstraat gaan als je in Amsterdam terecht kunt? Elke smoes om de tweede stad van Nederland te bezoeken is meegenomen! (De eerste is natuurlijk toch Maastricht).

Opmerking

des excuses sont faites pour s'en servir.....
                zei mijn vader zaliger altijd......

maar, eerlijk is eerlijk, ik ga zelf ook best wel vaak en graag naar Big City
                ( tentoonstellingen, wedstrijden en "sjoppen"met de meisjes...)niks mis mee

trouwens kan je het volgende boek aanbevelen :

‘Jan Jansen’ door T. Dop & L. Bonekamp
                Uitgeverij: Terra, ISBN: 9058 977 242

Opmerking

Bezig...
                X