Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Monumentaal pand mist 22 eiken deuren; gemeente doet aangifte

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door El Loco
    Wat zijn we weer lekker bezig hier
    Wel ja wrijf jij het mij ook maar even in
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

Een van de betrokken partijen laat al jaren blijkbaar een spoor na van schulden.
      De leefs mer eine kier .

Opmerking

Toch vind ik het opmerkelijk dat De Limburger er vandaag melding van maakt dat de gemeente heeft bevestigd dat het om Dante gaat. Dat hadden wij hier maandag toch al?
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Haas
          Toch vind ik het opmerkelijk dat De Limburger er vandaag melding van maakt dat de gemeente heeft bevestigd dat het om Dante gaat. Dat hadden wij hier maandag toch al?
          Niet iedereen leest MO (inderdaad, schande!!).

Opmerking

Wie weet, heeft een journalist hier wel clandestien zitten meelezen.

Opmerking

Monumentale deuren.

Volgens mij was dat hotel niet failliet. Kan er toch niets van vinden.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door elbengeltje
                Volgens mij was dat hotel niet failliet. Kan er toch niets van vinden.
                Beste elbengeltje, welkom op de forum.

Ik lees:

De beslissing.

De voorzieningenrechter:

gebiedt Fenix om direct over te gaan tot het verwijderen en verwijderd houden van de in haar opdracht bij de hotelpanden postende personen, alsmede van de door haar aangebrachte (bouw)hekken, tekstbriefjes, eigen sloten, blokkades van toegang(en) en terrein(en) van de hotelpanden gelegen aan de St. [adres] te Maastricht en aan de [adres1] 5, 6, 7 en 8 te Maastricht, alsmede om de in opdracht van RDH executerende deurwaarder mr. Plitscher of een andere executerende deurwaarder direct toegang te geven tot bedoelde panden;

Verklaart dit vonnis – voorzover nodig - uitvoerbaar bij voorraad.

Dit vonnis is gewezen door mr. P.H.J. Frénay en in het openbaar uitgesproken op 30 september 2010.

Kan iemand nu in gewone mensentaal vertellen wat de stand van zaken is ?
                Last edited by Breur; 21 december 2010, 19:09.
                De leefs mer eine kier .

Opmerking

Misschien vind je iets op Rechtspraak.nl, zoeken bij Insolventies, daar kun je zoeken bij de datum van uitspraak of enkele dagen later. Rechtbank Maastricht
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

Opmerking

Als ik Peter Frenay tegenkom, zal ik het hem eens vragen.........die heeft twee etages boven mij gewoond in een grijs verleden.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                      22 deuren, die stop je niet stiekem in je binnenzak
                      now.... der zien der genog ( es iech 't letste jaor us Mestreech bekiek ) die 'n plaank veur hunne kop höbbe....

Verrek....mesjiens zien ze dao nao tow gegaange..

Opmerking

Bezig...
                      X