Directeur en rector.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
Zelfs met de aanwijzingen
- O.L.V.-plein;
- Donkerblauwe petten o.a.;
- Directeuren en rector;
- Aylva-laan St. Pieter........
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Kreeg een idee, blijf hangen!
Hebbes: Doctor A. Thywissenpad?Last edited by Ingrid M.H.Evers; 14 juli 2022, 09:00.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtKreeg een idee, blijf hangen!
Hebbes: Doctor A. Thywissenpad?De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Praat deze onnozelaar eens even bij.
Doctor A. Thywissenpad?
Op Google Earth heb ik het gevonden, maar is het helaas niet toegankelijk
Neemt niet weg dat ik er regelmatig doorheen ben gelopen in de afgelopen jaren
Desalniettemin ontgaan mij de hints....
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtPraat deze onnozelaar eens even bij.
Doctor A. Thywissenpad?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtDesalniettemin ontgaan mij de hints....
- Donkerblauwe petten o.a.; in het beginjaar van het Veldeke droegen studenten petten in diverse kleuren (afhankelijk van de studierichting). Gymnasiasten : licht blauw. Aan het aantal sterren op de pet kon je zien in welke klas ze zaten.
- Directeuren en rector; spreekt voor zich.
- Aylva-laan St. Pieter........ in 1923 startte hier het eerste schooljaar. Nieuwbouw door architect J. Kayser uit Venlo. Pas onder een van de opvolgers van Thywissen, rector Boosten, kreeg de school de naam Henric van Veldeke-College.
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtIk heb even geen nieuwe Boe? dus ik stel voor dat Pier er een zet. Als hij de boel niet zo overzichtelijk op een rijtje had gezet, had ik nooit mijn ingeving gekregen.
Ik denk dat deze wel erg gemakkelijk is, maar dat mag wel weer eensEen dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Pier,
Dit is idd. een niet al te lastige...
Trichterbaan, de foto is genomen vanaf de richting 'de toren van Daalhof'
Je ziet een poort cq. 'bedrijfsingang' en daarachter de omringde muur van het kerkhof Javastraat / Tongerseweg.
Logic will get you from A to Z,
Imagination will get you everywhere !
Opmerking
Opmerking