Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk berichtLinks het hek met de klimopbladeren, op de achtergrond het station. Het gaat niet om Villa Wijckerveld zelf, dit ligt iets verderop.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtGelet op de bebouwing (daken) op de achtergrond zou ik zeggen de Kapoenstraat/Sint Jacobsstraat/Lantaarnstraat.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtHelder: Kakeberg 20.
Opmerking
-
Gelet op de bouwstijl, de gebruikte bakstenen en de (ogenschijnlijk) kunststofkozijnen lijkt het mij geen huis/woning die op een lijst van monumenten staat.
Ik ben dus geneigd om buiten het centrum te kijken.
Ik denk daarom, ik schat het gebouw vroeg twintigste eeuw in, om m.n. te kijken naar Maastricht-Oost en in het bijzonder Wijckerveld of Wittevrouwenveld.
Zit ik in de juiste omgeving?Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtGelet op de bouwstijl, de gebruikte bakstenen en de (ogenschijnlijk) kunststofkozijnen lijkt het mij geen huis/woning die op een lijst van monumenten staat.
Ik ben dus geneigd om buiten het centrum te kijken.
Ik denk daarom, ik schat het gebouw vroeg twintigste eeuw in, om m.n. te kijken naar Maastricht-Oost en in het bijzonder Wijckerveld of Wittevrouwenveld.
Zit ik in de juiste omgeving?
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtHerbenusstraat 47!!
Ik hoor wel hoe het zat met "het peerd van Beiten"De leefs mer eine kier .
Opmerking
Opmerking