Volgens mij is dit in de dorpskern van Itteren.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtVolgens mij is dit in de dorpskern van Itteren.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtis het misschien aan de de Kesselskade of de van Hasseltkade?De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Congrats, Antonius! Maar wat een vreemd bordje. Dergelijke blauwe huisnummerplaatjes kwamen oorspronkelijk alleen voor in Itteren, en ik denk dat je ze in de rest van Maastricht, zeker in het centrum, met een lantaarntje zou moeten zoeken. Breur mag dan geen hond hebben (geloof ik), hij wandelt wat af!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtJuist de Bogaardenstraat 54 dus.
Ik zat eerst te denken aan huisnummer hernummering wegens afbraak, maar nu is het duidelijk.
Gelukkig staan op Openstreetmap de huisnummers erbij.
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Beste Ingrid M.H.Evers , ik vond dat soort huis nummer bord ook vreemd want ik ken die Bogaardenstraat heel goed wegens de krantenwijk nr 58 was namelijk de laatste krant voor de vroege ochtend.
zoals ik al schreef ik ben aan huis gekluisterd (quarantaine) en kan dus geen echt nieuwe zoek opdracht foto plaatsen.
mijn beurt mag iemand anders invulleniets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afschrijving
m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtBeste Ingrid M.H.Evers mijn beurt mag iemand anders invullen
Waar vind je deze leeuw aan de voeten van de maagd?
Last edited by Ingrid M.H.Evers; 14 november 2021, 13:23.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtBij Annelies'Place to B& B?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtOok hier lagen leeuwen ooit dichtbij.
Opmerking
Opmerking