Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Guinness, morgen is al enkele dagen geleden, waar blijf je Boe
Kan het zeer gewaarde bestuur / moderators hier geen regel voor invoeren.
Kan best begrijpen dat niet iedereen foto's heeft klaar liggen.
Maar als er nu binnen .........zoveel dagen geen foto staat, mag een ander MO-er een plaatsen?
Parel; ooit heb ik gehoord dat je van over de grens komt. Maar daar kun jij ook niets aan doen. De naam verwijst naar een Persoonlijkheid, een Aardig iemand, een Realistische blik, Empathie en Levensplezier.
Achter de Oude Minderbroeders 1, de zgn Commandeurswoning.
Voor de tekst op de steen: zie hier (genomen uit Chronogrammen in Maastricht, al is dit natuurlijk geen chronogram)
Kiek ins nao bove !
http://www.maastrichtsegevelstenen.nl
Opmerking