Oorspronkelijk geplaatst door Breur
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Bull’s eye! Maar een stier heeft twee ogen en als je nog een bull’s eye wil, heb ik de straatnaam of iets meer over dat gepingel nodig.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Echter: Ik zing dit lied voor jou alleen.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtWaarschijnlijk is iedereen het Pieterpad aan het verkennen. Akerstraat 16 A. Voormalig pand Music House Daan Smit.
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtSint Gerardusweg.
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Hallootjes. Even twee maanden weggeweest (letterlijk). En nu hopelijk weer veilig verder. Een vrijkaartje hoeft niet, Breur, want volgens mij zie ik dit gebouwtje op Google Maps liggen op 50°50'29.7"N 5°42'57.3"E. Het ligt op een moeilijk te bereiken perceel ten zuiden van de N278 (Kennedysingel), tussen de spoorweg naar Luik en de A2. Geen straatnaam of postcode te vinden. Ook geen idee wat het is.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtHallootjes. Even twee maanden weggeweest (letterlijk). En nu hopelijk weer veilig verder. Een vrijkaartje hoeft niet, Breur, want volgens mij zie ik dit gebouwtje op Google Maps liggen op 50°50'29.7"N 5°42'57.3"E. Het ligt op een moeilijk te bereiken perceel ten zuiden van de N278 (Kennedysingel), tussen de spoorweg naar Luik en de A2. Geen straatnaam of postcode te vinden. Ook geen idee wat het is.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtSchot voor de boeg: Geusseltvijver.
Opmerking
Opmerking