Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Helemaal goed Peter.
Op de achtergrond de verlichting van het Geusselt stadion.
Op bijgaande foto is de tunnel klaar maar nu gefotografeerd naar het westen. Het waren twee fietstunneltjes een onder de E9 nu A2/N2 en een onder de Viaductweg naar Nazareth. Inmiddels zijn ze door de A2 tunnel verdwenen.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter ScheeleBekijk bericht
Misschien is deze te gemakkelijk, maar waar kijkt deze zeer verontruste geestelijke naar?
Volgens mij houdt hij de terrassen in de gaten, of men zich wel aan de coronaregels houdt. Hij was niet heel moeilijk en na de aanwijzing van Breur nog makkelijker: Boschstraat 97, naast de Sint-Matthijs. Maar Breur heeft in feite het antwoord al gegeven.
Heren toch! Hier komt de oud-docent in mij in opstand. Alle antwoorden ten spijt, er was er niet een die antwoord gaf op de vraag: waar kijkt deze zeer verontruste geestelijke naar?
Oorspronkelijk geplaatst door Peter ScheeleBekijk bericht
Heren toch! Hier komt de oud-docent in mij in opstand. Alle antwoorden ten spijt, er was er niet een die antwoord gaf op de vraag: waar kijkt deze zeer verontruste geestelijke naar?
Kijk, dat komt in de richting. Samen met Breurs eerste antwoord, de H. Matthias, is dit natuurlijk goed.
Uit Wikipedia: "In 1528 ontstond er brand in de toren na blikseminslag." Dat lijkt me reden tot grote ongerustheid. Maar of dat hier in beeld gebracht is?
Opmerking