Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtPeter: is er een zeevarende in de buurt?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtPeter: is er een zeevarende in de buurt?
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtBreur is dat publiek of sta je binnen?
Leave a comment:
-
Aan de stand van de zon te zien is het In d’n awwe Herberg aan de Papenweg in Sint Pieter.
Goed gezien Peter.
Last edited by Breur; 27 maart 2022, 10:28.
Leave a comment:
-
-
Soms gaan dingen snel. Het biermerk is inmiddels vervangen, de schuttingen vernieuwd en andere uitbaters. Het uitzicht is hetzelfde gebleven.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtDat kun je in de middagpauze vinden beste
Google Maps brengt mij niet verder. Ik denk echter niet dat iemand wil wachten tot de eerst volgende archiefdag aanstaande dinsdag, dus ik doe een geïnformeerde gok (ben zelf nl. nog nooit dat terrein opgelopen). De muur is onderdeel van de eerste stadsmuur die grenst aan het Klein Grachtje. Ik denk echter dat het gaat om het meest westelijke deel, dat grenst aan de Verwerhoek. Er waren daar immers bestaande openingen in de muur, omdat er een rijtuigenverhuur/garagebedrijf achter gevestigd was (nu verwerkt in de Looiershof). Verwerhoek, dus.Last edited by Ingrid M.H.Evers; 25 maart 2022, 13:28.
Leave a comment:
-
Ergens aan de Looiershof keur ik goed, maar welke straat? Dat kun je in de middagpauze vinden beste
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtLet op deze muur is gerestaureerd dus het is nu een ietsie pietsie anders.
Maar welk stuk is hier vanuit waar zichtbaar?
Leave a comment:
Leave a comment: