Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Helaas, niemand? Kapelweg. Net nog te zien de bovenzijde ingang van een gang lopende naar de kapelkelder. Alfons Olterdissen maakte een aantal fresco's in de kapel. Deze verdwenen onder een laag witsel en komen nu weer tevoorschijn door het afbladeren van deze laag.
Ik denk dat ik het antwoord nooit had gevonden!
Ik zat te kijken in de omgeving van de Looiersgracht en het OLV-plein.
Helaas, niemand? Kapelweg. Net nog te zien de bovenzijde ingang van een gang lopende naar de kapelkelder. Alfons Olterdissen maakte een aantal fresco's in de kapel. Deze verdwenen onder een laag witsel en komen nu weer tevoorschijn door het afbladeren van deze laag.
Nou, eigenlijk verre van.
Pier heeft zowel op Google Earth als met z'n fiets Maastricht doorkruist.
Dacht ik aanvankelijk aan de Meerssenerweg, Beatrixhaven, Bosscherveld, Lage Kanaaldijk, Malberg, Heerderdwarsstraat, Brusselseweg, Rijksweg in Heer/De Heeg, maar niets van dit alles.
Ik kan de straat niet plaatsen en links van het huis en de loods moet kennelijk een groot bedrijf zijn, want ik meen daar een sluitstuk van een grote poort te herkennen.
Ik weet het (nog) niet, maar er is hard gezocht.....
Over de Heerderdwarsstraat twijfel ik het meeste. Rond huisnummer 43, maar dan is Google Earth erg gedateerd. De Tweedehands zaak op de hoek met de Gerardusweg. Maar dan is de loods (no. 43?) inderdaad geverfd!
Heerderdwarsstraat 47 o.a., en inderdaad: Google Earth is gedateerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.EversBekijk bericht
Het is duidelijk komkommertijd op de Boe. .(..)
Nou, eigenlijk verre van.
Pier heeft zowel op Google Earth als met z'n fiets Maastricht doorkruist.
Dacht ik aanvankelijk aan de Meerssenerweg, Beatrixhaven, Bosscherveld, Lage Kanaaldijk, Malberg, Heerderdwarsstraat, Brusselseweg, Rijksweg in Heer/De Heeg, maar niets van dit alles.
Ik kan de straat niet plaatsen en links van het huis en de loods moet kennelijk een groot bedrijf zijn, want ik meen daar een sluitstuk van een grote poort te herkennen.
Ik weet het (nog) niet, maar er is hard gezocht.....
Over de Heerderdwarsstraat twijfel ik het meeste. Rond huisnummer 43, maar dan is Google Earth erg gedateerd. De Tweedehands zaak op de hoek met de Gerardusweg. Maar dan is de loods (no. 43?) inderdaad geverfd!
Leave a comment: