Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
X
-
Ik geen nieuwe zoekopdracht klaar liggen dus ik geef de beurt verder aan diegene die ook een mooie deur als zoekopdracht op de camera heeft.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtDan is het die mooie ingang Tongerse straat 6 waar inderdaad een tuidraad van gevel naar gevel loopt om de kerstversiering aan op te hangen.
Leave a comment:
-
Dan is het die mooie ingang Tongerse straat 6 waar inderdaad een tuidraad van gevel naar gevel loopt om de kerstversiering aan op te hangen.
Leave a comment:
-
...is het beslist ergens in het centrum met voorgevel naar het oosten gericht...
Leave a comment:
-
Als er een oude antenne voor VHF-UHF staat en één leiding die oversteekt richting dit pand zoals te zien is in de foto, is het beslist ergens in het centrum met voorgevel naar het oosten gericht.
Leave a comment:
-
...dat hij razend knap is met cryptogrammen...
Ik plaats maar gauw een nieuwe: Boe is dit?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtSprakeloos ben ik Peter.Van Breur weet ik het niet zeker, maar Peter verdenk ik ervan dat hij razend knap is met cryptogrammen, een talent dat ik volledig ontbeer. En dat hij de binnenstad van binnen en van buiten kent.
En dan toch nog iets extra's: Maastrichtse cryptogrammen... Nog noets neet vertoend...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Petanque, jeu de boules, Die den armen geeft, zal geen gebreck lijden, Grote Looiersstraat 17.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtPlease Sir, can I get some more?
Leave a comment:
-
Beterschap Antonius. Een beetje armoedig plaatje deze keer. De bakstenen zijn inmiddels wit gesausd en de invalidentoegang niet meer aangegeven.
Leave a comment:
-
Ik ga even geen eigen zoekopdracht plaatsen omdat ik niet mobiel ben ( 't spit )
En aangezien Breur ook al de ronkende en ongezonde bushalte vermoede waar half Maastricht uitstapte om de markt op te gaan of het winkelcentrum
geef ik de beurt aan Breur die toch een beetje foetelde met de binnenopname van een publiek toegankelijke locatie, foeteleer
Leave a comment:
-
Markt 14 naast Zeeman
Die fice op RVS plaat aan de muur van Office was de hint voor mij.
En de spiegeling van het stadhuis op de markt in het glas
Leave a comment:
Leave a comment: