Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtAlles determinerent en er vooral rekening mee houdende dat we moeten kijken naar de beste zijde van Maastricht, nml. Maastricht-West
De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Het heeft wel iets weg van de tuin van het 'gastenhuis' bij de Zusters Onder de Bogen, maar heeft dat pand zes verdiepingen? Misschien eerder een stukje Frontenpark, vanuit het Student Hotel op het Sphinxterrein aan de Boschstraat.Last edited by Ingrid M.H.Evers; 19 februari 2021, 09:16.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtHet heeft wel iets weg van de tuin van het 'gastenhuis' bij de Zusters Onder de Bogen, maar heeft dat pand zes verdiepingen? Misschien eerder een stukje Frontenpark, vanuit het Student Hotel op het Sphinxterrein aan de Boschstraat.
Opmerking
-
El Loco was het kijkende naar het Bassin waar men naast die aanlegstijgers ook nieuwe wandelpaden en zit gelegenheden heeft aangelegd bij / tegenover de Eiffelpassage?iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afschrijving
m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst
Opmerking
-
Met alle respect voor de plantsoenen dienst Gemeente Maastricht, maar wie zet nu een parkbank in het gras dat toch al kapot gaat door de droogte en niet aan het voetpad?
oké dan zoek ik even een recente foto opdat jullie weer kunnen zoekeniets te oud voor re-educatie
Opmerking
-
[QUOTE]was het kijkende naar het Bassin waar men naast die aanlegstijgers ook nieuwe wandelpaden en zit gelegenheden heeft aangelegd bij / tegenover de Eiffelpassage?[QUOTE]
Tja, zo kan ik zoeken tot ik een ons weeg. Dit is het beeld dat ik met Google Maps en Apple Kaarten kon zien. Niks van die slingerende paden. Kaarten is behoorlijk up-to-date, de ingestorte muur bij De Vief Köp staat er op, inclusief het gedicht van Maarten van den Berg op het gele dekzeil. Jammer van de verloren tijd.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk berichtTja, zo kan ik zoeken tot ik een ons weeg. Dit is het beeld dat ik met Google Maps en Apple Kaarten kon zien. Niks van die slingerende paden. Kaarten is behoorlijk up-to-date, de ingestorte muur bij De Vief Köp staat er op, inclusief het gedicht van Maarten van den Berg op het gele dekzeil. Jammer van de verloren tijd.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtDeze voor de vroege vogels...
Maar dan zien we dit, al staat het in de steigers:
Voormalige brouwerij De Ridder. Foto via Google Streetview.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Het is dus ochtend en de zon valt door de ramen. Dat betekent dat we van west naar oost kijken. Met de meeuwen op het dak zal het wel in de buurt van de Maas zijn. Er steken wat rare dingen boven het dak uit, onduidelijk wat het zijn. Vlaggenmasten?
Maar dan zien we dit, al staat het in de steigers:
Voormalige brouwerij De Ridder. Foto via Google Streetview.
Je hebt het dus helemaal goed!
op naar jou zoekopdracht
p.s.
wij kenden de Heer van Aubel goed en 's avonds speelden we er wel eens in de hof als de poort in het Wycker Pastoorstraatje nog open stond, totdat meneer Bartelèt ons de looppas gaf.iets te oud voor re-educatie
Opmerking
Opmerking