Oorspronkelijk geplaatst door Antonius
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
X
-
-
dank
Maar ik ga er echt niet op verzoek nog een keer heen lopen vandaag zoals Breur suggereert om een bewijs foto te leveren.
dat mogen jullie regelen, ik kan nog niet lopen.
Leave a comment:
-
Maar er blijven genoeg kenmerken aanwezig en aanwijzingen om de straat te noemen
Leave a comment:
-
De foto is niet gespiegeld weergegeven. Blijkbaar heeft men een deur een ander kleurtje gegeven. Maar er blijven genoeg kenmerken aanwezig en aanwijzingen om de straat te noemen, mits men een foto op vooraad heeft of gaat maken!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtniet, tenzij je de foto horizontaal spiegelt. Dan zit ook het 'voetholletje' in de basis aan de goede kant.
of men heeft de deur van nummer 1 die wit was ook donkerblauw geschilders sinds ik er voorbij kwam?
Leave a comment:
-
Ik geloof toch niet dat het hier om Statensingel nr. 3 gaat. De hardstenen omlijsting van de deur is het enige wat raak lijkt. Maar het aflopen van het trottoir klopt niet, tenzij je de foto horizontaal spiegelt. Dan zit ook het 'voetholletje' in de basis aan de goede kant.
Maar bij nader inzien is de afstand tussen granieten onderlijst en de 'vensterbank' te groot: acht rijen baksteen tegen vijf op het zoekplaatje. De geëmailleerde vormgeving van het huisnummer 1 zou nog kunnen, maar de panden op de Statensingel geven in 2021 nog altijd het wit op zwart geschilderde ovaal weer. En de voordeur zelf spoort van geen kanten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
Statensingel, maar volgens Google Maps 2021 nu nr. 3 en lang niet zo mooi. Of is het recent gerenoveerd en gesplitst?
https://www.google.com/maps/@50.8545...7i16384!8i8192
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtZinkwitstaking.
https://www.google.com/maps/@50.8545...7i16384!8i8192
Leave a comment:
-
Dat ‘denk ik’ verbaast me een beetje. Het is, denk ik daarom, een van de laat 19de, vroeg 20ste eeuwse stadsuitbreidingen. Precies op een hoek van een laan of een plein. In de straatnaam lijkt een ij voor te komen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtJawel, leuke deur. Aflopende straat, trottoirplavuizen, binnen of net buiten de stadmuren?
Leave a comment:
-
Jawel, leuke deur. Aflopende straat, trottoirplavuizen, binnen of net buiten de stadmuren?
Leave a comment:
Leave a comment: