Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ik was een bus stopplaats eerder uitgestapt en heb eens ge ZIGZAGt door het genoemde kwartier.
Je moet er wel per toeval tegenaan lopen denk ik zo. Maar ik ken dat stuk stad maar heel beperkt.
Last edited by Antonius; 23 december 2022, 11:52.
Reden: eens
iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afschrijving
m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst
Pottenberg kon ik mij eigenlijk ook niet voorstellen. Daar gooit de bouwvereniging er hoogstens enkele blikken verf tegenaan om wat beton op te smukken. En dan het Sphinxkwartier. Ben er al een tijd niet meer geweest. Wellicht bij les Mouleurs? Die boomspiegel is wel erg knap bemeten. Dat gaat niet goed op termijn.
Ik heb het nog even gecontroleerd, maar Google maps en Kaarten (Apple) laten de oude situatie zien. En met de feestdagen komt het er niet zo van om ter plekke te gaan zoeken.
Daarom beschouw ik de reactie van Antonius (#1612) als voldoende, aan u de volgende.
Wonder boven Wonder de situatie is veranderd. De gekapte bomen zijn inmiddels weg dus u kunt ze niet meer tegenkomen.
Aan de hoek Artsenijstraat en Eenhoornsingel.
De volgende zoek opdracht is dus aan een van U
iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afschrijving
m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst
Opmerking