Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Verborgen pareltjes, nieuwe winkels

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Verborgen pareltjes, nieuwe winkels

Is jullie bij jullie wandeling of busrit door de stad iets bijzonders opgevallen, een nieuw winkeltje, of een winkel die eigenlijk een beetje onopvallend tussen de grote filiaalzaken terecht is gekomen?

Plaats het hier. Of ben je ergens al tientallen keren langs gelopen, maar valt je nu pas op dat achter die winkeldeur toch iets heel bijzonders schuilgaat? Ook dan verdient het hier een plaatsje.

Voorwaarde is: liever geen reclame voor de zaak zelf (met naam en toenaam), gewoon een omschrijving van de straat of directe omgeving waar het objest zich bevindt. Onze eigen speurneus doet de rest.

Doel van het topic is elkaar attent te maken op leuke initiatieven die er in deze crisistijd toch nog weldegelijk zijn, maar ook om jullie van de geijkte vaste winkelroutes af te laten wijken.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

Dan kom ik met twee voorbeelden: een vrij nieuw, maar van de andere zaak ben ik vrij zeker dat die er al jaren zit, maar de mensen lopen er straal aan voorbij.

Naast de Mathiaskerk op de Boschstraat is een soort winkel van lening gekomen, waar je dus ok spulletjes ter verkoop kunt aanbieden. Je kunt er voor een habbekrats, zo zegt men althans, leuke dingen kopen, maar 1 van de belangrijkste activiteiten is de inkoop van oude sieraden.

Het andere object bevindt zich onder een trap op het Bat. Papier, kaarten en soortgelijk materiaal te kust en te keur, echt een snuffelwinkeltje voor de liefhebber. Het kwam ooit aan bod in het topic Boe is dit?
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Leuk topic Haas!
      Dat winkeltje aan het Bat is mij bekend! Papier etc.!
      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

Opmerking

In de Sint Pieterstraat vind je een winkel vol brocante, meubeltjes
        en interieurartikelen, oud & nieuw en met liefde gemaakt. Verder zijn er nog meer winkeltjes te ontdekken in de directe omgeving.
        De leefs mer eine kier .

Opmerking

Bezig...
        X